کد خبر 646846
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

شکست سنگین شب گذشته منچستریونایتد مقابل چلسی دومین باخت بزرگ این باشگاه در تاریخ لیگ برتر جزیره بود.

به گزارش مشرق، پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال چلسی برابر منچستریونایتد که شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه استمفوردبریج به ثبت رسید، شب تلخی را برای مورینیو و باشگاه منچستریونایتد رقم زد، از سویی مورینیو بازگشت بدی به خانه سابق خود داشت و از سویی سنگینی نگاه تحقیر آمیز هواداران چلسی که رابطه خوبی با سرمربی سابقشان را ندارند.

این برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر بود که تیم منچستر یونایتد شکست تحقیر آمیزی را تجربه می‌کند. اولین بار در سال 1999 بود که منچستر مقابل چلسی تن به شکست 5 بر 0 داد تا شیاطین سرخ طعم تلخ تحقیر را بچشند.

البته در سال 2011 منچسترسیتی پر گل ترین شکست این باشگاه بزرگ را رقم زد. در آن بازی سیتزن ها دربی معروف منچستر را برای شیاطین به جهنم تبدیل کرد و با نتیجه 6 بر 1 آنها را به زانو درآوردند. در آن دیدار مهیج بالوتلی (2)، ادین ژکو(2)، آگوئرو (1) و داوید سیلوا (1) برای سیتی و فلچر یک گل برای من‌یونایتد به ثمر رساندند. شکستی که به گفته فرگوسن بدترین روز زندگی اش بود.
اما آخرین باری که منچستریونایتد باز هم شکست سنگین را تجربه کرد سال 2014 در زمان مربیگری فن خال در جام اتحادیه انگلیس بود که تیم گمنام میلتون در کمال ناباوری منچستر نصفه و نیمه را با 4 گل تحقیر کرد. این شکست را می توان بدترین شکست این تیم دانست چون به دست یک تیم کوچک از گردونه رقابت ها حذف شد.
 
  
 
چند نکته:

این برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر بود که تیم مورینیو در یک مسابقه، 4 گل یا بیشتر دریافت می کرد. ( آخرین بار چلسی مورینیو در مقابل تاتنهام 5-3 شکست خورده بود).

4 شکست سنگین یونایتد در تاریخ لیگ برتر، همگی در ماه اکتبر رقم خورده است.

این شکست، سنگین ترین باخت مورینیو در تاریخ لیگ برتر بود. شکست 5-0 مقابل بارسلونا در سال 2010، سنگین ترین باخت مورینیو به عنوان مربی محسوب می شود.

آخرین باری که یونایتد در لیگ برتر در خارج از خانه با اختلاف بیش از 4 گل بازی را باخت، در همین ورزشگاه استمفوردبریج در سال 1999 بود.

چلسی هشت بازی است که در لیگ برتر مقابل یونایتد شکست نخورده است. این بهترین آمار آن ها مقابل شیاطین سرخ در تاریخ است. (4برد و 4 تساوی در این هشت بازی)

یونایتد در این فصل بعد از 9 بازی تنها 14 امتیاز کسب کرده است. فقط در فصل 15-2014، یونایتد امتیازات کمتری را بعد از 9 بازی کسب کرده بود. (13 امتیاز)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس