در حالی طبق وعده مسئولان و مدیران وزارت راه باید قیمت نهایی مسکن مهر پردیس نیمه مهرماه اعلام می‌شد که با گذشت سه هفته هنوز خبری از تحقق این وعده نیست؛ مسئله‌ای که گرفتاری‌های زیادی را برای متقاضیان مسکن مهر به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، اوایل مهر امسال وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اعتراض متقاضیان مسکن مهر در خصوص اعلام قیمت‌های واحدهای این طرح دستور تشکیل کمیته بررسی قیمت‌ها را صادر کرد. کمیته‌ای که پس از تشکیل اولین جلسه از کاهش حدود 14 میلیون تومانی سهم آورده متقاضیان فاز 8 پردیس خبر داد.
 
کمیته بررسی قیمت‌ها همچنین در بیانیه‌ای از اعلام قیمت‌های نهایی تعدیل شده مسکن مهر پردیس تا پایان هفته دوم مهرماه امسال خبر داد، یعنی پنجشنبه 15 مهرماه اما نه در هفته سوم و نه هفته چهارم مهرماه خبری از تحقق وعده مذکور نشد.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اواخر ماه گذشته در ارتباط تلفنی با برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به این‌که قیمت مسکن مهر در بیشتر شهرها مشخص شده است، گفت: بزرگترین مشکل ما در شهر پردیس است که به علت مشکلات مدیریتی قیمت -نهایی- را اعلام نکردند.
 
وی با بیان این‌که قیمت فاز 11 پردیس 29 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده (که البته چند روز بعد آنرا اصلاح کرد) افزود: قیمت بقیه فازها حداکثر تا یک هفته آینده اعلام می‌شود.
 
مهرآبادی 26 مهرماه بود که این وعده را داد و با حسابی سرانگشتی باید امروز و پس از سه هفته تأخیر قیمت نهایی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پردیس اعلام می‌شد. مشخص نیست تعلل  دست‌اندرکاران مربوطه برای اعلام قیمت نهایی به چه دلیلی است، موضوعی که باعث بی‌اعتمادی متقاضیان مسکن مهر و عدم همراهی آنها برای واریز سهم آورده طی سه سال اخیر به خصوص در شهر جدید پردیس شده است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته  با بیان این‌که در خصوص قیمت مسکن مهر فاز 11 اشتباه شده است، به تسنیم گفته بود: در گفت‌وگو تلفنی با بخش خبری شبکه دو سیما ذهن بنده 39 میلیون و 700 هزار تومان بود که اشتباها 29 میلیون را اعلام کردم. معمولا بنده اعداد و ارقام مسکن مهر را به‌طور دقیق اعلام می‌کنم. اعلام قیمت 29 میلیون تومان اشتباه لفظی بوده و هیچ عمدی در کار نبوده است.
 
وی در خصوص قیمت نهایی مسکن مهر افزود: در این باره به شهرهای جدید تاکید کرده‌ام که کفه ترازو باید به نفع مردم باشد و در این رابطه به شهرهای جدید فشار آورده‌ام که محاسبه قیمت‌ها به صورت دقیق انجام شود.
 
حال باید دید آیا پیگیری‌های قائم مقام وزیر راه به تعدیل قیمت‌ واحدهای مسکن مهر به سود متقاضیان منجر می‌شود یا خیر؟ متقاضیانی که معتقدند  پای نماینده‌های خود خوانده آنها در افزایش قیمت مسکن مهر طی سه سال اخیر در میان بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس