آئین بزرگداشت شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم اهواز در کنار مزار منورش در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، آئین بزرگداشت شهید محمد ظهیری جوان ترین شهید مدافع حرم اهواز با حضور خانواده معظم این شهید گلگون کفن برگزار شد.

در این آئین معنوی که در کنار مزار منور این شهید مدافع حرم در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد اقشار مختلف مردم حضور داشتند و یاد و خاطره شهید محمد ظهیری گرامی داشتند.

همچنین در این آئین مزار شهید محمد ظهیری غبارروبی شد و حاضران به این شهید مدافع حرم استان خوزستان ادای احترام کردند.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال ۱۳۶۸ به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد و بعد از برادرانش مهدی و احمد دوباره شادی را برای خانه پدری به ارمغان آورد.

این تکاور دلیر اهوازی در مهرماه سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) عازم کشور سوریه شد و در روز جمعه اول آبان ماه سال ۱۳۹۴ هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال ۱۴۳۷ هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به خوزستان، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه مطابق با ۱۶ محرم با حضور علما و، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر بر دستان نمازگزاران اهوازی تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد ظهیری به حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی منتقل شد و در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری و مزار طلبه شهید سید مرتضی شفیعی در منزلگاه ابدیش آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس