کد خبر 647445
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت فعلی کشور دچار سردرگمی و بی سازمانی است. رئیس جمهور یک حرف می‌زند و وزیر اظهار نظر دیگری می‌کند.

به گزارش مشرق، پروانه سلحشوری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (4 آبان 95) گفت: متاسفانه فساد اداری در ابعاد گسترده‌ای در سیستم نفوذ پیدا کرده، اختلاس‌های بی نظیر در تاریخ ایران،‌حقوق‌های غیر متعارف ،‌بذل و بخشش و تخفیف املاک در شهرداری همه نشان از رسوخ فساد در نظام اداری کشور دارد.  

وی افزود: متاسفانه به جای برخورد با عاملان فساد با اصحاب رسانه برخورد می‌شود و امثال یاشار سلطانی به جرم افشای فسادی سازمان یافته در شهرداری به دادگاه کشیده می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیریت فعلی کشور دچار سردرگمی و بی سازمانی است. رئیس جمهور یک حرف می‌زند وزیر اظهار نظر دیگری می‌کند مجوز را ارگانی صادر می‌کند و ارگان و یا افراد دیگری آن را لغو می‌کنند.

سلحشوری اضافه کرد: اینگونه برخوردهای سلیقه‌ای به جز سردرگمی و تنش سیاسی اجتماعی و فرهنگی نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت. اتخاذ سیاست گذاری واحد و عدم دخالت نیروهایی که مجری نیستند در بسامان شدن اوضاع کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: در این شرایط اتفاق نظر همه خدمتگزاران نظام برای مقابله با چالش‌های موجود تنها راه برون رفت از مسائل پیش روست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه آنانی که خدمتگزار مردم و نظام هستند از هر طیف فکری که هستند باید این نکته را مدنظر قرار دهند که منافع ملی و دینی ما فصل مشترکی است که با تکیه بر آن  و با همدلی می‌توان کشور را در مسیر توسعه پیش برد. نقد دلسوزانه را بپذیریم و از تخریب انگ و تهمت زدن به یکدیگر بپرهیزیم.

وی خاطرنشان کرد:  جوانان ما نشان دادند در هر عرصه‌ای که به آنان اعتماد و به آنها میدان داده شود توانایی بروز استعدادهای خود را دارند. مهاجرت جوانان از دست دادن سرمایه‌ای است که هرگز جایگزینی برای‌ آن پیدا نخواهد شد و افسوس که در یک دهه اخیر شاهد اوج گرفتن مهاجرت جوانان بخصوص نخبگان علمی کشور هستیم. اگر شرایط مناسب برای جوانان فراهم باشد بی تردید آنان جلای وطن نخواهند کرد.

وی افزود در مقابل اعتراضات اقشار زحمت کشی همچون معلمان و کارگران چاره کار حبس نیست بلکه توجه به خواسته‌های به حق معلمان و کارگران است. موکلان من مرا قسم دادند که پیگیر مسئله زندانیان معلم باشم و خواستار رسیدگی فوری به این مسئله هستم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از همه خدمتگزاران به مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه آتش نشانان، محیط بانان ،‌تقدیر می‌کنم و خواستار اعطای درجه شهادت برای عزیزانی که در این راه جان خود را از دست داده‌اند هستم.

سلحشوری در پایان خاطرنشان کرد: خطاب من به مسئولین کشور این است که در هر جایگاهی که هستیم با هر تفکر و بینش نسبت به مردم و کشور مسئولیم اگر در خدمت مردم نباشیم باید بعد از مرگ در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس