کد خبر 647434
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

با یکی از دوستان که در آن سازمان دغدغه مند ایثارگران هست تماس گرفتم و موضوع را پیگیر شدم که این عزیز مطلبی فرمود که جای تامل است و باید به خدا پناه برد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - جعفرطهماسبی، روضه خوان هیئت عشاق الولایه (سنگرسازان بی سنگر استان تهران) و رزمنده دوران دفاع مقدس در پی انتشار مطلبی در مشرق به نقل از روزنامه جوان، پیگیری هایی انجام داده و توضیحاتی را ارائه داد که متن کامل آن را برای قضاوت مخاطبان، عینا نقل می کنیم.
 
 هفته گذشته مطلبی را با عنوان" همسرم 14 سال در تهران مفقود شده بود" در فضای مجازی خواندم و عجیب به هم ریختم. در گام اول باورم نمی شد جانباز اعصاب و روان که نیاز مبرم به مداوا دارد 14 سال در تهران سرگردان و آواره باشد و عجیب تر اینکه همسر مظلوم و صبور این جانباز در مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران که اعزام کننده این رزمنده به جبهه بوده حرف هایی بشنود که عرق شرم بر پیشانی جاری شود.
 
با یکی از دوستان که در آن سازمان دغدغه مند ایثارگران هست تماس گرفتم و موضوع را پیگیر شدم که این عزیز مطلبی فرمود که جای تامل است و باید به خدا پناه برد. ایشان فرمود: مدیر مربوطه در مواجه با همسر ایثارگر درحضور من گفت:  اگر خدمتی به این خانواده کنی خیانت کردی. پس خیانت نکن.
 
جای تاسف است مدیری که میز ریاستش صدقه خون های ریخته شده و سلامتی از دست رفته ایثارگران است به خود اجازه چنین جسارتی دهد.
 
اینقدر که بنده مطلعم تصاویر بیش از 300 شهید سنگرساز بی سنگر جهاد سازندگی استان تهران در نمازخانه این سازمان خود نمایی می کند و ای کاش سردار شهید حجت ملاآقایی فرمانده دلاور مهندسی جنگ استان تهران بود و مثل دفعه قبل مدیر خطا کار را گوش مالی می داد و فریاد می زد:" اگر اون سنگرساز بی سنگرجلوی توپ و خمپاره نمی ایستاد امروز چیزی به تو نمی رسید."
 
جای امام عزیزمان خالی که فرمود: "زحمات بی‌وقفه جهاد، این سنگر سازان بی‌سنگر، در دفاع مقدسمان از جمله مسائلی است که ترسیم آن در قالب الفاظ نمی‌گنجد. عشق جهاد در خدمت به اسلام و مردم چشم دل عشاق خدمت به دین و مردم را روشن نموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    تف بر اونهایی که عالمانه با جانبازان و ایثارگران بد برخورد میکنند. مشرق لطفا منتشر کن. این ناسزا نیست. باید تف انداخت بر صورت چنین اشخاصی.
  • شهيد ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    واقعا جاي تاسف دارد در ارگان مقدسي مثل جهاد اينگونه ايثارگران وجانبازان وخانواده هاي شهدا دارند تحقير مي شوند اي شهدا.. شما ببينيد كساني كه خون شما را پله ترقي خود قرار دادند وامروز در پستهاي مختلف دارند همه جوره از امكانات بيت المال استفاده ميكنند چطوري دارند نمكدان را مي شكند وچقدر زيبا فرمودند بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام(ره): من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسؤولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. انشاءالله اين امرامام(ره) به مدد امام زمان(عج) دراين دنيا وآخرت درحق اين انسانهاي كثيف وبي بصيرت وغافل محقق خواهد شد يازهرا(س)
  • مانی ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    لعنت خدا بر تمامی مدیرانی که خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رو پله ترقی خود و اطرافیانشون کرده اند !!!
  • ميثم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    2 0
    سلام جعفر جون توثابت كردي سرباز واقعي سيدعلي هستي ونام شهيدملاآقايي را زنده كردي دمت گرم حرف دل همه بچه هاي سنگر ساز بي سنگر وجهادگران جهادكشاورزي استان تهران رو زدي خدا سايه شما شهداي زنده رو از سر انقلاب كوتاه نكنه ياحق
  • سنگرسازبی سنگر ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    1 0
    واقعا متاسف شدم از اینکه غافل شدیم.وقتی سازمان جهاد کشاورزی را مدیران غیر جهادی تصاحب کنند این میشود.
  • دوست محمدی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    1 0
    یادمان نرود جهاد را مردم به خدماتش به روستاییان و جانفشانی در جبهه سنگرسازان بی سنگر میشناسند قرار نیست آبرو و حیثیت این نهاد انقلابی را به پای چند مدیر خطا کار بریزید. تقاضای عاجزانه از وزیر محترم جهاد کشاورزی که خود از رزمندگان هست به بررسی مدیران جهاد کشاورزی استان تهران. که خدای نکرده زحمات جهادگران مخدوش نگردد
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    2 0
    دوسال و نیم با تمام وجود کار پر درامد خود را محدود کرده و در موسسه ای از بسیج خدمت کردم آخر الامر آنقدر ظلم کردند که توبه کردم با بسیج همکاری کنم
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    این مدیر ضدانقلاب و کستاخ باید اخراج شود کسی که خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را خیانت بداند نظرش درباره امام شهدا و جانبازان چه خواهد بود؟ حتما این مدیر منافق خوش خدمتیبه منافقین و فتنه گران را خدمت میدانند . واقعا جای تاسف هست برای کسی که این مدیر را نصب کرده و دستگاه های نظارتی . انتصاب این افراد ناشی از نگرش تکنوکرات مدیران است
  • ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    3 0
    خدایا این حداقل خواسته برگرفته از دل خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان را اجابت فرما
  • بهروز ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    2 0
    خواهشمندم از آن همسر محترم جانباز عزیز آدرس آن رئیس را به بنده بدهید تا به صورت مودبانه متوجه اشتباهش بکنم تا دیگر زبانی در دهان نداشته باشد تا از این یاوه گویی ها دست بردارد و بداند که خدمت به شهدا و جانبازان هر چقدر هم خدمت کنیم کم است با تشکر لطفا آدرس شخص مسئول را بفرستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس