کد خبر 647382
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

هافبک پیشین بارسلونا معتقد است قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خواهد بود نه منچستریونایتد.

به گزارش مشرق، دومین دربی منچستر در فصل جاری فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود تا یکبار دیگر پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو  رودرروی هم قرار بگیرند. دربی اول را منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ برتر در خانه شیاطین سرخ با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برد.

ژاوی هرناندس که سال‌ها سابقه بازی زیرنظر گواردیولا را دارد، در مورد بازی فردا شب گفت: هر دو مربی به دنبال پیروزی در این بازی هستند. من بر این باور هستم که این رقابتی نیست که آنها نخواهند جدی بگیرند. پپ انسانی نیست که نگران چیزی باشد، اما طبعتاً به خاطر نتایج اخیر خوشحال نیست و پیروزی برابر بزرگ‌ترین رقیبش می‌تواند او و تیمش را به مسیر درستش بازگرداند.

هافبک السد قطر در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: پپ به‌دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی‌اش با من‌سیتی است و این برایش خیلی اهمیت خواهد داشت. حتی با وجود اینکه منچسترسیتی در چند بازی اخیرش چندین امتیاز از دست داده، اما هنوز هم بر این باورم که آنها این فصل با پپ گواردیولا به قهرمانی خواهند رسید.

وی تأکید کرد: رقابت‌های داخلی انگلیس این فصل برای مورینیو و منچستریونایتد باید همه چیز باشد. من فکر نمی‌کنم که آنها این فصل بتوانند فاتح لیگ برتر شوند و رقابت‌هایی همچون جام اتحادیه امید آنها برای قهرمانی است.

ژاوی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مورینیو یک فصل نقل‌وانتقالات دیگر پیش‌روی خود داشت، ممکن بود تیمش آماده‌تر شود، اما آنها حالا باید به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند، جایی که منچستریونایتد به آن تعلق دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس