کد خبر 647231
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

فرماندار خرمشهر با تاکید بر اینکه مبنا در تردد اربعین ویزا است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های که در مرز شلمچه صورت گرفته است، زائران بدون هیچ مشکلی اعزام می‌شوند.

به گزارش مشرق، ولی‌الله حیاتی در حاشیه نشست با مدیر عاملان سازمان‌های مردم‌نهاد در جمع خبرنگاران به بحث داغ اربعین حسینی و آماده بودن مرز شلمچه اشاره کرد و خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده را به جمعیت مردم‌نهاد گزارش داد.

فرماندار ویژه خرمشهر اظهار کرد: اربعین برای ما به عنوان یک وظیفه قلبی و اعتقادی است و به عنوان وظیفه اداری به حساب نمی‌آید و اربعین حسینی کاری ماندگار است که امیدواریم خداوند متعال همه ما را در خدمتگذاری به امام حسین(ع) موفق و موید بدارد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق در بحث اربعین خیلی به ما کمک می‌کند و خبرهایی که در فضای مجازی نشر داده می‌شود، باید دقیق باشد تا با حجمه‌ای به مرز وارد نشود.

حیاتی با تاکید بر اینکه مبنا در تردد اربعین ویزا است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های که در مرز شلمچه صورت گرفته است، زائران بدون هیچ مشکلی اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دولت در خرمشهر اقدامات اساسی ایجاد کرده است، تصریح کرد: ارائه آمار اقدامات دولت به معنای نبود نقصان نیست، ما تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم.

معاون استاندار در شهرستان خرمشهر متذکر شد: ما 10 هزار از اراضی تحت پوشش 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری زیر نظر آبیاری و زهکشی است و دولت برای هر هکتار 17 میلیون هزینه کرده است.

فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه کار دولت بر مبنای تعامل است، خاطرنشان کرد: ما سر تقابل با هیچکس نداریم و معتقد هستیم که اگر قرار است کاری صورت بگیرد، باید همه قدرت‌ها همسو حرکت کنند و سیاست ما این است که در بحث پیشبرد اهداف خرمشهر، وحدت باشد.

وی عنوان کرد: دولت کمیته حقوقی لایروبی اروند را انجام داده است و برای دولت مهم است که لایروبی اروند را به نتیجه برساند و از طرفی دیگر فاز اول چهار خطه کردن جاده اهواز به خرمشهر به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی رسیده است.

حیاتی با تاکید بر اینکه آسفالت جاده امام صادق در برنامه دولت است، افزود: امسال برای اولین‌بار با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، همه روستاها بسترسازی و طرح هادی در آنها اجرا شده است.

وی در پایان گفت: ما در بحث آب و فاضلاب چالش جدی و اساسی داریم، در بحث منابع آبی مشکل وجود ندارد اما در شبکه توزیع حدود 60 درصد از آن مربوط به قبل از انقلاب است و اگر این بحث حل شود، اقدام ماندگاری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    فقط در اربعین بالای یک میلیون ایرانی به عراق مسافرت میکنن نفری نزدیک ۴۰ دلار بابت ویزا پرداخت میکنن ایا لازم نیست هرچه سریعتر لغو ویزا صورت گیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس