کد خبر 647204
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر لغو اجباری بودن هزینه‌های بیمه زائران اربعین گفت: هزینه‌های بیمه به‌طور کامل باید پرداخت شود.

به گزارش مشرق، مجید آقابابایی دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره اخبار مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر لغو اجباری بودن هزینه‌های بیمه زائران اربعین اظهار کرد: اخباری که اختیاری بودن بیمه زائران اربعین را مطرح می‌کنند، کذب است و تمامی زائران باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بیمه در نظر گرفته شده برای تمامی زائران اربعین حسینی الزامی است و همه کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را دارند باید تحت پوشش بیمه طرف قرارداد با ستاد مرکزی اربعین قرار گیرند و سایر مدارک شناسایی همچون روادید و گذرنامه را به همراه داشته باشند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: بیمه دانا طرف قرار داد با ستاد مرکزی اربعین حسینی است و مکلف به پوشش کامل زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی شده است.

آقابابایی به مبلغ تعیین شده برای بیمه زائران اربعین اشاره وخاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌ای برای تمامی زائران اربعین حسینی الزامی است و همه افراد باید مبلغ 24 هزار و 800 تومان را به‌طور کامل پرداخت کنند.

وی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات  در ایام اربعین حسینی خواست تا فقط از بیمه تعیین شده استفاده کنند و فریب سایر پوششهای بیمه‌ای را نخورند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس