کد خبر 646896
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در حالی در خانه کشتی شماره 2 تهران به پایان رسید که سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان حتی در سالن حاضر نشدند تا این رقابت‌ها را برای دقایقی هم که شده تماشا کنند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای جمعه و شنبه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد که در پایان بیمه رازی در هر دو رشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. در کنار این دو تیم، تیم‌های ستارگان ساری و سینا صنعت ایذه نیز به ترتیب در کشتی آزاد و فرنگی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند تا چهره 4 تیم حاضر ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مشخص شود.

هر چند به نحوه برگزاری لیگ کشتی به این سبک و سیاق که باعث شده جذابیت مسابقات و استقبال تماشاگران با افت شدیدی مواجه شود، انتقادات زیادی وارد است، اما با این حال نمی‌توان منکر اهمیت بالای لیگ و انگیزه چهره‌های جوان برای عرض اندام مقابل سرمربیان تیم‌های ملی شد.

در این رقابت‌ها جدا از حضور چهره های با تجربه‌ که سال‌هاست پای ثابت اردوهای تیم ملی هستند، کشتی‌گیران جوان و گمنامی نیز حضور داشتند که بعضا عملکرد خوبی نیز از خود بر جای گذاشتند و نمایش قابل قبولی داشتند.اما در کمال تعجب و در حالیکه کمترین انتظار از محمد طلایی و علی اشکانی سرمربیان جدید تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور در سالن مسابقات و ارزیابی از وضعیت کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها بود اما طی 2 روز برگزاری این مسابقات این دو مربی جوان و اعضای کادرشان در سالن حضور نداشتند تا علاوه بر تعجب کارشناسان، عده‌ای از کشتی‌گیران نیز نسبت به این موضوع انتقاد داشته باشند.

هدایت تیم‌های ملی کشتی مسئولیتی بسیار سنگین و با اهمیت است که به روز بودن و اطلاع از آخرین وضعیت کشتی‌گیران در مسابقات مختلف و ارتباط نزدیک و سازنده با مربیان یکی از مهمترین وظایف سرمربیان تیم ملی و دستیارانشان است اما اینبار کادرهای فنی تیم ملی با غیبت خود در جریان لیگ برتر کشتی علامت سوال بزرگی را نزد کشتی‌گیران و کارشناسان کشتی قرار دادند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس