کد خبر 646572
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

باشگاه رئال مادرید برای جذب مهاجم آرژانتینی یووه در سال ۲۰۱۸ آماده پرداخت مبلغی نجومی است.

به گزارش مشرق، بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با توجه به اینکه قبل از رفتن پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی به یووه به دنبال جذب او بود بار دیگر وارد عمل شده است تا این مهاجم آینده دار را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

سایت فوتبال ایتالیا به نقل از رسانه‌های اسپانیا نوشت: باشگاه رئال مادرید آماده است 100 میلیون یورو در سال 2018 برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یووه پرداخت کند.

با توجه به اینکه باشگاه رئال مادرید تا سال 2018 نمی‌تواند بازیکنی را بخرد، پرس خود را آماده کرده است تا بازیکنان سطح بالایی را جذب کند.

دیبالا در سال 2015 از پالرمو به مبلغ 32 میلیون یورو به یووه پبوست. او در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت تا جایی که به یکی از مهره های کلیدی بیانکونری تبدیل شده است.

دیبالا در این فصل در تمام  11 بازی یووه حضور داشته و موفق شد 4 گل به ثمر برساند. این ستاره جوان آرژانتینی در بازی شب گذشته یووه برابر میلان مصدوم شد و به مدت 2 هفته خانه نشین شد.

بارسلونا پیش از این دوبار سعی بر جذب دیبالا داشت و مبلغ 80 میلیون یورو را پیشنهاد کرد ولی در هر دو بار ناموفق بود زیرا مسئولان بیانکونری مخالفت کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس