وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تدوین برنامه‌های تخصصی در جهت ایجاد اشتغال برای افراد دارای مهارت را در دست داریم گفت: در دولت تدبیر و امید ۲میلیون و ۴۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم.

به گزارش مشرق، علی ربیعی، وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی با حضور در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج با بیان اینکه توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری یکی از اقدامات اساسی در کشور است گفت:باید از کشورهای موفق در مسیر توسعه اشتغال بهره گرفت و ما نیز با مهارت‌آموزی مرتبط با شغل می‌توانیم مسیر توسعه اشتغالزایی را سریعتر از گذشته طی کنیم.

 وی با بیان اینکه 2 میلیون و 400 هزار شغل در دولت یازدهم ایجاد کرده ایم گفت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین اقدامات این وزارتخانه باشد.

ربیعی همچنین به صندوق توسعه ملی اشاره کرد و بیان داشت: براساس تصمیمات گرفته شده قرار است نرخ سود تسهیلات به 11 درصد برسد و در مناطق محروم نیز این میزان به 7 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ارائه این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال انجام می‌شود،‌ گفت: با ارائه این تسهیلات امیدواریم افراد بیشتری تمایل برای ایجاد اشتغال نشان دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    چرا ما نمی توانیم مشاهده کنیم؟
  • مهدی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    قبول باشه جناب ربیعی .خدایاچشمان مارا به شاغلین بینا بفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس