کد خبر 646160
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

یک اصلاح طلب-اعتدالی شناخته شده، 8000 میلیارد تومان پول فرهنگیان را بالا کشیده و معلوم نیست این پول کجاست؟؛ آقای نجفی هم که اعتدالیون و اصلاح طلبان توافق کرده بودند رییس ستاد انتخاباتی روحانی باشد، بناست وزیر آموزش و پرورش بشود.

 به گزارش مشرق، مهدی محمدی طی یادداشتی نوشت: دو اتفاق بسیار معنادار در آموزش و پرورش پشت سر هم رخ داده است. یک اصلاح طلب-اعتدالی شناخته شده، 8000 میلیارد تومان پول فرهنگیان را بالا کشیده و معلوم نیست این پول کجاست؟؛ آقای نجفی هم که اعتدالیون و اصلاح طلبان توافق کرده بودند رییس ستاد انتخاباتی روحانی باشد، بناست وزیر آموزش و پرورش بشود.
 
معلمان خود باید قضاوت کنند: وزارتخانه آنها ظاهرا هم مسئول تامین مالی انتخابات است و هم ساختمان اصلی ستاد انتخابات دولت! بنابراین، منطقی نیست توقع داشته باشند وسط این همه گرفتاری کسی به درد دبیر و معلم هم رسیدگی کند! این فرعیات می ماند برای بعد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سرباز معلم ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    حرفت طلا
  • لطیف ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    آقای محمدی معمولا افرادی که در ستاد آموزش و پرورش هستند به همه چیز دسترسی دارند از رانتش هم استفاده میکنن ، هم امکانات ، هم وام ، هم .............. ولی معلم بدبختی که تو روستاهای سیستان وبلوچستان کار میکنه چکار کنه ، مگه آقای فانی نبود که 20 سال معاون همه وزیرا بود و همه طرحها رو امضا میکرد سریع شد اصلاح طلب خلاصه بدبخت معلمهایی که سرمایشون رفت ستادیها که راهش رو بلدن ازکجا پول در بیارن
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد دقیقا حرکت هایی که در زمان مموتی خودتون انجام میدادین حالا به آقای روحانی نسبت میدین، هر چه میخوای بباف ولی مطمئن باش مردم دیگه اصولگراها رو قبول ندارند و یک بار دیگه آقای روحانی رو قاطعانه انتخاب خواهند کرد.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ناز قلمت!!
  • سینا حسینی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    مهم نیست که چه کسی رای می آورد...مهم این است که دوستانمان چگونه فساد ۸۰۰۰میلیاردی را توجیه خواهند کرد..طرفداران دولت نیز بدانند که:۸۰۰۰میلیارد بزرگ تر از ۳۰۰۰ میلیارد است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس