بر اساس آخرین اطلاعات معتقدیم که ایشان قطعاَ زنده هستند و امیدواریم با هماهنگی‌هایی که بین مسئولان لبنانی و ایرانی و همچنین خانواده ایشان صورت خواهد گرفت بزودی شاهد حضور ایشان باشیم.

خلیل حمدان در حاشیه نشستی خبری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت امام موسی صدر بعد از سقوط دیکتاتور لیبی اظهار داشت: ما طی سالهای اخیر با مخالفین و انقلابیون لیبی در ارتباط بودیم و که آن‌ها بر زنده بودن امام موسی صدر تأکید داشتند و حتی زندانی که امام موسی صدر در آن زندانی بود نیز مشخص کردند ولی آن‌ها معتقدند که ایشان دائما بین زندان‌های مختلف در لیبی در حال انتقال بوده است. 

وی با بیان اینکه ما در پیگیری وضعیت امام موسی صدر باید با دقت و صبر عمل کنیم افزود: بر اساس آخرین اطلاعات معتقدیم که ایشان قطعاَ زنده هستند و امیدواریم با هماهنگی‌هایی که بین مسئولان لبنانی و ایرانی و همچنین خانواده ایشان صورت خواهد گرفت به زودی شاهد حضور ایشان باشیم. 

عضو هیئت رئیسه جنبش امل با بیان اینکه در حال حاضر سرگذشت ۵۰ هزار نفر در لیبی هنوز مشخص نیست افزود: برخی از مخالفان و معترضان قذافی که در سال‌های گذشته دستگیر شده و زندانی بودند در خصوص وضعیت آن‌ها گفته می‌شد که قذافی آن‌ها را کشته است ولی در روزهای اخیر با سقوط قذافی برخی بعد از ۲۰ سال زنده بوده و آزاد شدند. 

وی افزود: شرایط لیبی به گونه‌ای است که وضعیت همه آنهایی که در زندان به سر می‌بردند در هاله‌ای از ابهام و شک است. 

حمدان ادامه داد: در همین روزهای اخیر در خبر‌ها آمده بود که یکی از فرزندان قذافی به نام خمیس ۱۵۰ نفر از افراد را در اتاقی محبوس کرده و با انتشار گازهای سمی آن‌ها را کشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    به امید روزی که ایشون آزاد شوند... مسئولان ایرانی بیش از دیگران باید پیگیر باشند هم چون از جمهوری اسلامی بیش از هر جای دیگر انتظار می ره و هم برای اینکه امام موسی صدر ایرانی هستند
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    هماهنگی باید با مسوولان لیبیایی انجام شود نه بین مسوولان لبنانی و ایرانی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس