کد خبر 645082
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

باشگاه لسترسیتی احتمالاً با جریمه‌ای از سوی یوفا مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لسترسیتی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر بر کپنهاگن دانمارک غلبه کرد تا در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا به سومین برد متوالی دست پیدا کند.

البته این خوشحالی روباه‌ها شاید دوام چندانی نیاورد و ممکن است اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه لسترسیتی را به‌دلیل رفتار نامناسب تماشاگران حریف و روشن کردن مواد آتش‌زا در سطح وسیعی از ورزشگاه کینک‌پاور جریمه کند.

طبق قوانین یوفا، باشگاه میزبان هم در چنین مواردی مسئول است و غفلت مسئولان برگزاری و امنیتی مسابقه را یکی از عوامل اصلی بروز چنین اتفاقاتی می‌دانند. البته اگر باشگاه لسترسیتی بتواند ثابت کند که در این ماجرا مقصر نبوده، تبرئه خواهد شد. به طبع نماینده دانمارک هم جریمه می‌شود.

دو فصل پیش چنین اتفاقی در بازی آرسنال - گالاتاسرای در ورزشگاه امارات شهر لندن افتاد که به‌دلیل استفاده هواداران ترکیه‌ای از مواد آتش‌زا، باشگاه آرسنال از سوی یوفا نقره‌داغ شد، هرچند بعداً جریمه در نظر گرفته این تیم لغو و باشگاه گالاتاسرای به‌خاطر رفتار نامناسب تماشاگرانش 39 هزار و 570 پوند جریمه شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس