کد خبر 644904
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

یک سارق معتاد پس از آنکه یکی از شهروندان به او به دلیل سرقت از صندوق صدقه تذکر داد، چاقو کشید.

به گزارش مشرق، یکی از شهروندان در حالی که از کنار یک صندوق صدقه رد می‌شد متوجه سرقت از آن توسط یک سارق معتاد شد بنابراین و بر اساس وظیفه شهروندی و دینی خود به این سارق تذکر داد و او را از چنین کاری منع کرد.

سارق نیز پس از آن‌که این شهروند به طرف خودروی خود در حال حرکت بود در اقدامی ناجوانمردانه و از پشت با چاقو سر او را مجروح کرد و پا به فرار گذاشت.

بر اساس این گزارش، شهروند مجروح نیز پس از اصابت چاقو اقدام به تعقیب این سارق کرده و مانع از فرار او شد.

سارق که حالا با این شهروند حسابی درگیر شده بود پس از جمع شدن مردم اقدام به مظلوم نمایی کرد و در فرصتی مناسب و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه گریخت.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    از این دست معتادان تو سطح شهر کم نیستن کسانیکه شب و روز خودشون رو تو فضاهای سبز و زیر پلها و اماکنی از این دست میگذرونن . یه سئوال دارم کدوم نهاد یا شخص یا وزارتخونه یا ... باید به وضعیت اینها رسیدگی کنه؟ فعلا که هیچ کس . حالا اگه یه معتاد از صندوق صدقات چیزیم برداشت ایرادی نداره بهتر از اینه که برن مردم رو خفت کنن بیشتر زنان و کودکان و پیرها در معرض خطر هستند چون متولی برای سامان دهی معتادان نداریم . قصد حمایت از اونا نیست قصدم اینه بگم بالاخره یکی باید کاری کنه . اینها ناقل بیماری و هزارتاچیز دیگه هستن . مسئولین انگار خواب تشریف دارن یا اصولا چون بحثش سیاسی نیس وارد گود نمیشن فقط کافیه قصه معتادان رو سیاسی کنی اونوقت کلی متولی پیدا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس