کد خبر 644774
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست بررسی حادثه سقط جنین یک مادر باردار اعلام کرد که نمی‌توانیم مقصرها را از کار بیکار کنیم.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته خبر سقط جنین یک مادر باردار در شهرستان پاوه از توابع استان کرمانشاه به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

یکی از همراهان این مادر باردار به یک رسانه محلی در پاوه گفته بود که دو بار به بیمارستان مراجعه کردیم که بار اول گفتند موضوع خاصی نیست و به منزل بروید. بار دوم هم که مراجعه کردیم با تند خویی به ما گفتند که مگر نگفتیم چیزی نیست؟ بروید...

این همراه مادر پاوه ای ادامه می دهد: پس از مراجعه دوم که به منزل برگشتیم بچه ۶ ماهه در راهروی منزل به دنیا آمد و جان داد.

 پس از این اتفاق مدیر بیمارستان پاوه (که پرسنل آن قصور داشته اند) به جای پاسخگویی و یا اتفاقی مثل استعفا که در چنین شرایطی مرسوم است، در موضع منتقد قرار گرفت و به یک خبرگزاری دولتی گفت: با عوامل زایشگاه برخورد می کنیم.

پس از این اتفاق ظهر امروز ساره محمدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در نشست توضیح این ماجرا اظهار نظرهای عجیبی داشت.

وی گفت: قصور ۳ نفر از پرسنل بیمارستان قدس پاوه محرز است اما به دلیل نیاز مبرم به وجود آنها نمی توانیم از کار بیکارشان کنیم! جانی بالفطره که نیستند...

محمدی همچنین ادامه داده است: در مراحل ابتدایی تشخیص در هنگام حضور این مادر در بیمارستان درد زایمان با درد کلیه اشتباه گرفته شده است.

وی همچنین در توضیحی قابل توجه اعلام کرده که نوزاد ۲۲ هفته ای (حدودا ۶ ماهه) اگر در بیمارستان هم به دنیا می آمد ممکن بود سقط شود چرا که مراکز بهداشت پیشتر برای مادر باردار "تهدید به سقط" پیش بینی کرده بودند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    فقط خدا کمکمون کنه محتاج این دکترها نشیم مثل طلبکار با مریض برخورد میکنن کاش مثل قدیم دکتر از فلیپین و هند وارد میکردن لااقل با احترام برخورد میکردن و سوادشون هم خیلی بالاتره
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    باز هم دسته گلی از دکترها
  • بهمن ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    بهتر است فیلم طنز مهران مدیری در رابطه با پزشکان را دوباره پخش شود تا پزشکان و مدیران نا وارد از کار برکنار شوند نه اینکه در سرکار خود باقی بمانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس