کد خبر 64417
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

یک مستندساز با اشاره به جایگاه و نقش فیلم‌های مستند در ثبت تاریخ تاکید کرد مستندسازان نیاز به حمایت پررنگ دارند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، مراسم افطاری موسسه فرهنگی و هنری شهید آوینی شامگاه دوشنبه هفتم شهریورماه با حضور جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی، هاشم میرزاخانی مدیر عامل انجمن سینمای جوان، علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه و محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد قهرمانی مدیر عامل موسسه شهید آوینی با خیر مقدم به حضار درباره برنامه‌ها و دستاوردهای این موسسه در حوزه انیمیشن، مستند و ... صحبت کرد. رضا برجی، سهیل کرمی، مسعود ده‌نمکی، محمدرضا شرف‌الدین، جمال شورجه، محسن علی‌اکبری، سهیل کرمی، هوشنگ توکلی و ... در این مراسم حضور داشتند.

رضا برجی مستندساز و عکاس شناخته شده در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من زمانی به عراق سفر کردم 500 خبرنگار و مستندساز برای پوشش اخبار به عراق سفر کرده بودند اما یک نفر از ایران نیامده بود، به این دلیل که در ایران از مستندسازان حمایت نمی‌شود تا آنها واقعیت را ثبت کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان یکی دیگر از سخنرانان این ضیافت بود. شعرخوانی درباره شهید آوینی هم بخش پایانی این مراسم افطار بود که تا پاسی از شب ادامه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس