کد خبر 643818
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

«محسن رضایی» طی حکمی به ریاست کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه عالی دفاع ملی منصوب شد.

به گزارش مشرق، طی حکمی سردار سرلشگر محسن رضایی را به عنوان رئیس کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره حوزه­ مطالعات نظامی، دفاعی-امنیتی و مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی منصوب شد.

به موجب این حکم نظارت بر فرایند اجلاسیه‌های نظریه پردازی با حضور ناقدان و داوران، برنامه ریزی برای گفتمان سازی نظریه پردازی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، بررسی طرحنامه‌های علمی و انتخاب شورای داوران و ناقدان و... از جمله وظایف این کمیته است که ریاست آن بر عهده سردار محسن رضایی است.

براساس این گزارش، محسن رضایی اقتصاددان، سیاست‌مدار، استاد دانشگاه و فرماندهٔ نظامی ایرانی است که هم‌اکنون به‌عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین مدرس دانشگاه امام حسین فعالیت می‌کند.

وی در فاصله سال‌های 1360 تا 1376 برای 16 سال، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    چه کسی این حکم را صادر کرد؟ قرار است نظریه فدرالی شدن اقتصاد ایران را پی بگیرد؟ نکته بسیار مهم این جا است که تمام کشورهایی که می خواهند در قالب پیمان های جمعی به سوی یکپارچگی سیاسی حرکت کنند، نظیر کشورهای بنلوکس و نوردیک و یورو و آسه آن و حتی اخیر اتحادیه آفریقا، کاملا متوجه هستند که اول قدم برای اتحاد سیاسی، ایجاد یکپارچکی اقتصادی است. اساسا اتحادیه یورو سیاستهای تبیهی برای کشورهایی در نظر می گیرد که قوانین اقتصادی خود را با کل مجموعه مشابه نکنند. حال آقای رضایی چه می خواهد بکند؟ ایجاد فدرالیسم اقتصادی در کشوری با نظام متحد سیاسی چه معنایی دارد ؟ چز حرکت در جهت عکس؟
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    ان شاء الله با استفاده از نظرات کارشناسانی که در این کرسی ها شرکت خواهند کرد دیدگاههای خودشونو تصحیح کنن. گرچه موضوعات محوری، نظامی و دفاعی امنیتی است. لابد خودشونم میدونن جهت دهی و تحمیل نظراتشون به این کرسی ها، حرفه ای نیست و دردی هم دوا نمی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس