کد خبر 641920
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود درباره به خاک و خون کشیده شدن مردم یمن توسط رژیم سعودی نوشت در عاشورای صنعا، هشتصد تن به خاک و خون کشیده شدند و ملت‌های دنیا باید آماده به زنجیر کشاندن این دیوانه‌های وحشی باشند.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود درباره به خاک و خون کشیده شدن مردم یمن توسط رژیم سعودی نوشت:
 
در عاشورای صنعا، هشتصد تن به خاک و خون کشیده شدند. این واقعه، نسل‌کشی یک ملت بزرگ و با تمدن، به‌دست دیوانگان از زنجیر رسته شده است که همه ملل جهان را باید به چاره‌جویی وادار کند.

رضایی تاکید کرده است: در این مقطع حساس است که نهادهای بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد و دادگاه کیفری بین‌المللی، باید از خواب غفلت بیدار شده و عینک تبعیض نژادی را از چشم بردارند. مسئولان ما در ایران نیز باید به‌جای موضع‌گیری صرف، با اقدامات دیپلماتیک در سازمان ملل و شورای امنیت و تماس با کشورها، به سازمان‌دهی بین‌المللی بپردازند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت‌های دنیا باید آماده به زنجیر کشاندن این دیوانه‌های وحشی و گرفتن سلاح‌های بسیار پیشرفته آمریکایی از دست آنان باشند وگرنه در آینده شاهد جنایات بزرگ‌تری خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس