انبارلویی معتقد است: اصلاح طلبان برای گریز از دوقطبی کارآمدی و عدم کارآمدی در انتخابات ۹۶، به دنبال دوقطبی‌های دروغین و کاذب هستند.

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ به دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب هستند
به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عدم کاندیداتوری احمدی‌نژاد برای انتخابات 96، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان معتقد هستند نبود احمدی‌نژاد در صحنه، شور و هیجان را از انتخابات می‌گیرد و همین عامل باعث می‌شود آقای روحانی یا حائز اکثریت آراء نشود و یا اینکه کمتر از دور قبل رأی بیاورد.

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آقای روحانی تاکنون بین 10 تا 13 درصد ریزش رأی داشته است، گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به این مسئله قصد دارند دوقطبی‌های کاذبی از جمله موافقین و مخالفین برجام یا دوقطبی برگزاری و عدم برگزاری کنسرت در جامعه ایجاد کنند.

انبارلویی تأکید کرد: آنها با همین راهبرد دو روز مانده به ایام محرم در قم کنسرت برگزار کردند و باعث تکدر خاطر و اعتراض علما و مراجع شد.

وی افزود: این کار کاملاً حساب‌شده بود زیرا نوع انعکاس اعتراض رئیس جامعه مدرسین توسط روزنامه‌های دوم خردادی، به‌گونه‌ای انجام گرفت که به این فضای دوقطبی دامن زده شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان برای گریز از دوقطبی کارآمدی و عدم کارآمدی در انتخابات 96، به دنبال دوقطبی‌های دروغین هستند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    یعنی از نظر اصلاح طلبان مردم اینقدر خنگ هستند که با دو تا تبلیغات و دروغ گرسنگی و وضعیت بد اقتصادب را فراموش می کنند آن فقط 4 میلیون کارگر فصلی و نیمه وقت ساختمانی و خانواده شان که از سال 1392 بیکار شدند و شاغلان مشغول به کار شرکتی و خانواده شان برای انتخابات سال 1396 کافی هستند تا جوابی دندان شکن به یاوه گویی های سایت های اصلاح طلب بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس