کد خبر 643424
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ملک "م.پ" پسر اسطوره فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به دولت، در مرحله ارزیابی و قیمت‌گذاری است تا با رأی دادگاه در صورت عدم پرداخت بدهی به فروش برسد.

به گزارش مشرق، علی قنبری در خصوص عدم پرداخت بدهی 25 میلیارد تومانی "م.پ"  پسر اسطوره فوتبال ایران به شرکت بازرگانی دولتی ایران بابت خرید برنج و شکر بعد از گذشت بیش از یک و نیم سال گفت: آقای "م.پ" قول داده است که طلب خود را به شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت کند و ضمانت‌نامه ارائه دهد، اما ما نیز در این خصوص شکایت‌نامه خود را  تنظیم کرده‌ایم.

وی در خصوص ملکی که "م.پ" از بستگان درجه‌یک خود به‌عنوان وثیقه در منطقه لواسانات در گرو گذاشته است افزود: ملکی که "م. پ" در گرو شرکت بازرگانی دولتی برای خرید برنج و شکر (به مبلغ 25 میلیارد تومان) قرار داده در مرحله کارشناسی قیمت است تا درصورتی‌که فرد یادشده بدهی خود را تسویه نکند، ملک وی به مزایده گذاشته‌ شده و به فروش برسد.

قنبری گفت: ملک وی در مرحله ارزیابی و قیمت‌گذاری است و با رأی دادگاه می‌توانیم ملک را به فروش برسانیم. او قول داده است که بدهی خود را پرداخت کند اما درصورتی‌که بدهی خود را پرداخت نکرد ملک وی به فروش می‌رسد.

پسر اسطوره فوتبال ایران که اواخر سال 93 از شرکت بازرگانی دولتی برنج و شکر نسیه در قبال رهن یک ملک خریده بود، باگذشت بیش از یک سال و نیم 25 میلیارد تومان پول دولت را پس نداده و در ماه‌های گذشته نیز با تنظیم شکایتی در دادگاه خواستار ابطال سند رهنی شده است.

بر اساس سندی که در اختیار خبرگزاری تسنیم است، ملکی که شرکت "ر.س.ا." متعلق به "م.پ." به‌عنوان رهن در قبال خرید برنج‌ها به شرکت بازرگانی دولتی معرفی کرده، مشکل‌دار است و مالک این ملک که از بستگان درجه‌یک "م.پ." هست، از شرکت بازرگانی دولتی شکایت کرده و خواستار ابطال سند رهنی شده است.

با همه این تفاسیر، (عدم بازپرداخت 25 میلیارد تومان پول دولت در یک سال و نیم گذشته، سود قابل‌توجهی که از این پول نصیب خریدار شده و بروز مشکل قانونی برای بازپس‌گیری این پول از ناحیه دولت)، آقای "م.پ." و پدرش اخیراً در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با طرح این ادعا که در این معامله دچار ضرر و زیان شده است، خواستار مهلت 4 ساله برای بازپرداخت تنها اصل بدهی (بدون سود) و سالانه مبلغ 5 میلیارد تومان شدند که یکی از معاونت‌های رئیس‌جمهور در حاشیه این نامه به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی نوشت که مساعدت شود، ولی شرکت بازرگانی دولتی زیر بار این سفارش نرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ناشناس ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    مگر با مردم عدی فرقی دارند، بدهی بدهی است . پس فردا می گویند دختر اسطوره فلان بازیگر......
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    خوب باید بدهی را به دولت پرداخت . این نمی شود که یک نفر بیاید از وجهه خود استفاده کند و پول دولت را بالا بکشد که مثلا من م پ هستم . همه در برابر قانون یکی هستند .
  • وحید ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    این م.پ که الآن 28 ساله است به چه دلیل اینهمه برنج به او بدهند و نتوانند بگیرند؛ این عدل علوی است؟ این آن چیزی است که امام (ره) می خواست؟
  • حسین ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    من به بدبختی قبض 200تومانی گاز خونه را قسطی کردم در دو قسط و اون موقع پسر اسطوره فوتبال 25 میلیارد تومان بدهی دارد...این درد را کجا ببرم...
  • وحید ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    بعدش هم ننویسید اسطوره! اسطوره ورزشی تختی بود که بعد از خودش، هیچ اسطوره ورزشی، تا الآن ظهور نکرده است.
  • وحید ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    برادر مگر من و تو عددی هستیم؛ اردیبهشت سال دیگه باز، عدد می شویم!
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    ...و قول داده است که بدهی خود را پرداخت کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدایا به تو پناه می برم از اینهمه بی عدالتی
  • رضا ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    از کی تا حالا محمد پروین اسطوره شده وامهای میلیاردی را گرفتند باید پس بدند اینقدر شلوغش میکنی مشرق
  • رضا ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    از کی تا حالا محمد پروین اسطوره شده وامها را گرفتند باید پس بدند اینقدر شلوغش میکنی مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس