کد خبر 643027
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

حادثه خطرناکی که ۱۰ سال پیش سلامت دروازه‌بان چک‌تبار پیشین چلسی را به‌طور جدی تهدید کرد، او را مجبور کرد که تا پایان دوران بازیگری‌‌اش به شیوه‌ای خاص از خودش مراقبت کند.

به گزارش مشرق، 10 سال پیش در چنین روزی یکی از نگران‌کننده‌ترین مصدومیت‌های تاریخ فوتبال رخ داد. 14 اکتبر سال 2006 بود که پتر چک، دروازه‌بان پیشین چلسی هدف ضربه‌ای واقع شد که تصویر جدیدی از او برای اهالی دنیای فوتبال ساخت.

در آن تاریخ، چک در اولین دقیقه از بازی آبی‌پوشان لندن در خانه ریدینگ، برای دفع خطر از روی دروازه‌اش شیرجه‌ای زد که نتیجه آن برخورد شدید زانوی استفن هانت، مهاجم تیم میزبان با سر سنگربان چک‌تبار چلسی بود. آن ضربه به حدی شدید بود که به چک اجازه نداد بتواند حتی روی پاهایش بایستد و به این ترتیب او سوار بر برانکارد از میدان خارج و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد، جایی که مشخص شد جمجمه‌اش ترک خورده است و او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

از آن روز چک برای محافظت از جمجمه‌اش که پزشکان در خصوص شکستن مجدد آن به او هشدار داده‌اند، مجبور بوده از یک کلاه ایمنی مخصوص استفاده کند و تا به امروز 10 سال است که این کلاه بخشی جدانشدنی از پوشش دروازه‌بان آرسنال محسوب می‌شود.
روزی که سر پیتر چک کلاه رفت +عکس

 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس