معاون حقوقی رئیس‌جمهور ضمن توهین به منتقدان، در اظهارنظری تامل برانگیز گفت: «چند روزنامه می‌نویسند برجامتان هیچ!». این در حالی است که عبارت «دستاورد تقریبا هیچ برجام» مربوط به اظهارات آقای سیف، رئیس‌بانک مرکزی دولت یازدهم است و علاوه بر این، آقایان ظریف،صالحی،عراقچی و طیب نیا نیز در اظهارات جداگانه صحبت‌های سیف را تایید کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در مراسم شب شام غریبان سالار شهیدان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دشواری‌های اداره کشور از جمله مشکلات به جا مانده از گذشته مانند هزینه‌های بالا، اشتغال و ... و نیاز به آرامش برای حل آنها، گفت: اقتصاد در حال حرکت، نیازمند آرامش برای جذب سرمایه است؛ سیاست خارجی محتاج به حمایت ملی است و قهرمانان دیپلماسی نیازمند حمایت تک تک ملت هستند، اما شبانه روز از سوی عده‌ای بمباران می‌شوند. نقطه قوت‌های دولت نادیده گرفته می‌شود، دیپلمات‌های شجاع ما را که رهبری آنان را مومن به انقلاب معرفی کرد افرادی ترسو و بزدل معرفی می‌کنند و زحمات رئیس‌جمهوری و دیگر قوا را صفر جلوه می‌دهند؛ هرروز وقتی به دکه روزنامه فروشی نگاه می‌کنیم چند روزنامه می‌نویسند «دولت‌تان تمام»، «مجلستان تمام»، برجامتان «هیچ» و... اینها را شبانه روز منافقین هم می‌گویند! چرا نادانسته بلندگوی اسرائیل و رسانه‌های امپریالیستی و منافقین می‌شوند؟ امروز که می‌بینند کشورهای مختلف جهان درها را به روی ملت ایران می‌گشایند از روی تنگ نظری، کوته فکری و حسادت همه این خدمات را سیاه جلوه می‌دهند؛ وقتی جامعه را از میان ببرید، به نفع کیست؟
 
 دستاورد تقریبا هیچ برجام مربوط به اظهارات دولتمردان است
 
ادعاهای انصاری در حالی است که اولا رسانه‌های منتقد دولت، هیچگاه از عباراتی همچون «دولت‌تان تمام» و «مجلستان تمام» استفاده نکرده‌اند، ثانیا، «دستاورد تقریبا هیچ برجام» مربوط به اظهارات آقای سیف، رئیس‌بانک مرکزی دولت یازدهم است. علاوه بر این، آقایان ظریف،صالحی،عراقچی و طیب نیا نیز در اظهارات جداگانه صحبت‌های سیف را تایید کرده‌اند.
 
معاون حقوقی رئیس‌جمهور تاکید می‌کند که منتقدان، دیپلمات‌های کشورمان را ترسو و بزدل معرفی کرده‌اند.
 
این در حالی است که این القاب نه از سوی منتقدین بلکه از سوی رئیس‌جمهور و خطاب به منتقدان بیان شده است. علاوه بر این القابی چون بی‌سواد، بی‌شناسنامه و حواله دادن به جهنم و... را نیز باید به این فهرست افزود.
 
 سلسله توهین‌های دولتمردان و حامیان دولت یازدهم
 
در حال حاضر، سلسله توهین‌های دولت مردان و حامیان دولت یازدهم در مواجه با منتقدان خود دیگر به یکی از رویه‌های ثابت مبدل شده است و این شیوه ادبیات به درجه‌ای رسیده است که اگر در یکی از موضع گیری‌ها حمله و توهین به منتقدان را قرار ندهند جای تعجب دارد.
 
بر همین اساس، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در اظهارات مذکور، منتقدان را به کوته فکری، تنگ نظری، حسادت و همنوایی با رژیم صهیونیستی و منافقین محکوم کرده است.
 سه سال گذشت
 
 حواله دادن مشکلات به گذشته ادامه دارد
 
با گذشت بیش از سه سال از آغاز بکار دولت یازدهم و علیرغم وعده ی 100 روزه حل مشکلات اقتصادی و گره زدن همه امور از جمله آب خوردن مردم به برجام، دولتمردان همچنان مشکلات موجود را به دوره‌های گذشته حواله می‌دهند.
 
گفتنی است در حال حاضر با توجه به دستاورد تقریبا هیچ برجام، «دستاوردسازی»، «تعدیل مطالبات اقتصادی مردم» و «سرگرم کردن افکار عمومی به مسائل حاشیه‌ای» از سوی برخی دولتمردان و رسانه‌های حامی دولت به صورت جدی در حال پیگیری است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • رسول ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    هوای جمارون یه کمی خنک شده حاجی چائیده پرت و پلا میگه!!!!!
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    انتظار رفتار دیگه‌ای نمیرفت. سه ساله وضع همینه؛ دولت هیچ کار نمیکنه، صدای نقد رو با بد و بیراه خفه میکنه و آخرش هم تقصیرها رو به یکی حواله میکنه، یا دولت قبل یا منتقدین یا حزب اللهی ها و اگر روش میشد احتمالا به همه مردم الا دولتمردان ذخیره انقلاب!
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    هنوز 100 روز نشده؟!
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    با برجام قرار بود همه مشکلاتمان حتی آب خوردنمون هم برطرف بشه چی شد پی؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    به جای این کارا بیاید جواب منطقی بدید به منتقدین و مردم
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    این توهین ها تا کی ادامه داره؟!
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    :(
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    این دولت وعده های زیادی داد که نتونست همش رو انجام بده
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    چقدر دير مي گذره اين 100روز خخخخ
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    اين دعوت به وحدت چرا سال 88 نمي شد و آن غايله را خودتون درست كرديد حالا هم از نجابت منتقدين خجالت نمي كشيد و توهين مي نماييد
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    دوره انصاری هم کمکم دارد به سر می رسد
  • مجید آقا ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم منظور جناب آقای انصاری هم همین بوده که رئیس بانک مرکزی یا آقای عراقچی و دیگران نباید این حرفها را بزنند زیرا این سخنان اسرائیل و منافقان است . ولی سئوال بنده این است که اگر اسرائیل و یا منافقان بگویند خدا یکی است ما باید بگوئیم دوتاست؟ اگر آنها بگوین ماه سفید است ما باید بگوئیم سیاه است؟و قس علی هذا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس