کد خبر 642777
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین گفت: ترددانفرادی وکاروانی زوار ایران ازمرزهای قصرشیرین به عتبات عالیات عراق ممنوع است و زوار برای شرکت درمراسم اربعین از دیگر مرزهای کشور تردد کنند.

تردد زوار اربعین از مرز خسروی و سومار ممنوع شدبه گزارش مشرق، نعمت‌الله نازپرورده اظهار داشت: پیش از این اعلام کردیم که از آمادگی برای اعزام ۵۰ هزار زوار از سه استان کشور جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی از طریق مرز سومار برخورداریم اما این امکان منتفی شد.

وی با بیان اینکه امسال امکان تردد زوار اربعین از مرز سومار وجود ندارد، تصریح کرد: فراهم نشدن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای خدمت رسانی به زوار از دلایلی است که امکان اعزام زوار از طریق مرز سومار را منتفی می‌کند.

 این مسئول بیان کرد: طرف عراق در مندلی توان پذیرش حجم بالای زائران ما را ندارد و بر این اساس امکان تردد زوار از طریق سومار برای حضور در مراسم اربعین حسینی امسال منتفی است.

نازپرورده تردد انفرادی و کاروانی زوار ایرانی از مرزهای قصرشیرین به عتبات عالیات در عراق را ممنوع اعلام کرد و گفت: زائران باید برای شرکت در مراسم اربعین از دیگر مرزهای کشور تردد داشته باشند.

معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: امکان تردد زوار عتبات عالیات از مرز رسمی خسروی وجود ندارد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس