کد خبر 642511
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

منابع آگاه فاش کردند که نیروهای مسلح و گارد سلطنتی عربستان سعودی طی روزهای اخیر تدابیر شدید امنیتی و نظامی محرمانه‌ای را برای دفاع از پایتخت و شهرهای اصلی این کشور در برابر حملات نیروهای یمنی، اتخاذ کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از «رای‌الیوم»، نیروهای مسلح و گارد سلطنتی عربستان سعودی تدابیر شدید امنیتی و نظامی اعلام نشده‌ای را طی روزهای گذشته اتخاذ کرده‌اند.

این تدابیر به علت ماهیت کاملا نظامی آن محرمانه باقی مانده و هدف از آن برخورد با هرگونه اقدام احتمالی تنش‌آمیز است. گفته می‌شود این تدابیر در پی انتشار اخباری درباره ورود یک سلاح موشکی راهبردی ارتش و نیروهای مردمی یمن (وابسته به انصارالله) به عرصه نبرد با عربستان سعودی، اتخاذ شده است.

منابع آگاه با اعلام این خبر، یک طرح سپر هوایی و موشکی از جمله این تدابیر اتخاذ شده است که در آن، مقابله با بدترین سناریوهای نظامی لحاظ شده است.

پیش‌بینی می شود که این تدابیر محرمانه شامل استقرار یک شبکه سپر موشکی در اطراف شهرهای اصلی عربستان از جمله «ریاض» پایتخت آن و «جیزان» و شهرهای اطراف آن باشد.

این تدابیر محرمانه پس از آن اتخاذ می‌شود که پس از کشتار وسیع در صنعا توسط جنگنده‌های ائتلاف متجاوز، ارتش یمن به عربستان سعودی درباره شدیدترین حملات هشدار داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    تمام ارتشهاي دنيا منجمله ايران در حال آماده باش بسرميبرند براي اينكه روسيه و غرب درگيرجنگ سرد هولناكي شدند قطر سفيرهاي خودش را فراخواند و پوتين دستور داده خانواده ء مقامات روسي از اروپا و غرب بازگردند
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظر می رسد که اوضاع به طرز عجیبی به نفع مقاومت در حال تغییر است این ثمره سالهای صبر و مظلومیت در قبال جنگ ظالمانه تروریستهاست که به یاری الهی به همراه سعودیها در حال اضمحلال هستند.
  • سام01 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    وقایع بسیار سریع داره رقم میخوره و البته برای ما نکته تازه ایی نیست چون در احادیث اخر الزمانی و گفتار امامان شیعه حوادث شامات و درگیری ها به صورت کلیات ذکر شده.اگر وقایع همون سلسله وقایع باشه به امید خدا در جهت مقدمات منجی بشریت پیش میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس