کد خبر 642095
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱

مردی که چندین جنگ تمام عیار را علیه «رژیم صهیونیستی» رهبری نموده، هنگام وصف مصائب حضرات «سیدالشهدا» و «زینب کبری»(سلام الله علیهما)، ناگهان می شکند و اشک هایش جاری می شود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امروز جنبش «حزب الله لبنان» در چهارگوشه ی جهان، پدیده ای شناخته شده است. دشمنانش چون کابوسی هولناک از آن می هراسند و دوستانش چون رویایی شیرین دوستش دارند و هر دو گروه نام این تشکلِ لبنانی را با «سید حسن نصرالله» می شناسند. بی شک این فرمانده‌ی مقتدر، یکی از نامدارترین مبارزانِ ضدِ قدرت های بزرگ در تاریخ معاصر است و هوش‌مندی و سرسختی اش را خونی‌ترین دشمنانش نیز تایید می کنند.
کم تر کسی در جهان، اشک های «سید حسن نصرالله» را دیده است. حتی زمانی که پسر بزرگش در نبرد رویارو با اشغالگران کشورش به شهادت رسید و جنازه اش را در برابر او نهادند، هیچ دوربینی نتوانست ردی از حزن و نمی از اشک بر چهره‌ی این پدر به ثبت برساند. او شاگرد «مکتب روح الله» است و دیده گانش تنها در دو زمان به اشک می نشیند؛ رو به قبله و در محراب عبادت، و در عزای «اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه)».
آن چه پیش رو دارید، فیلمی است که یکی از معدود دفعاتِ گریستنِ دبیرکل حزب الله لبنان را به تصویر کشیده. مردی که چندین جنگ تمام عیار را علیه «رژیم صهیونیستی» رهبری نموده، هنگام وصف مصائب حضرات «سیدالشهدا» و «زینب کبری»(سلام الله علیهما)، ناگهان می شکند و اشک هایش جاری می شود. و اهلِ حق و حقیقت می دانند که تمام شکوه و عزتِ این مرد، ریشه در همین اشک هایش دارند:
 
 {$sepehr_media_1804724_400_300}
 
برای سلامتی و پیروزی اش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    0 0
    قربان خودت و اجداد طیبینت
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    0 0
    البته فقط یکبار در محرم سید حسن نصر الله گریه نکرد و آن ایام شهادت فرزندش سید هادی بود. چرا که می دانست صهیونیستها خواهند گفت نصرالله برای فرزندش می گرید.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    0 0
    السلام علیکم یا انصار دین الله ، السلام علیکم یا انصار رسول الله ، السلام علیکم یا انصار امیرالمؤمنین ، السلام علیکم یا انصار فاطمة سیدةنساءالعالمین ، السلام علیکم یا انصار ابیمحمدالحسن ابن علی الولی الناصح ، السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله ، بابی انتم و امی و نفسی و اهلی و مالی و اولادی . درود بر سید حسن نصرالله و یارانش .
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    به ابی انت و امی و اهلی و مالی یا حسین بقربان قربتت مولا
  • ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    سلامتیش صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس