سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه دیدار نشست خبری امروز یک درخواست راحت از خبرنگاران کره‌ای را اجابت کرد!

به گزارش مشرق، نشست خبری تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از ساعت 13 امروز در هتل آکادمی فوتبال آغاز شد و جالب اینکه خبرنگاران رسانه‌های مختلف ایرانی و کره‌ای و حتی کشورهای دیگر مانند چین و قطر نیز از این کنفرانس خبری استقبال خوبی کردند.

با وجود اینکه اشتیلیکه یک مربی آلمانی به شمار می‌رود اما او ترجیح داد اسپانیایی صحبت کند و جالب اینکه ابتدا صحبت‌های او به زبان کره‌ای سپس انگلیسی و در نهایت به فارسی ترجمه شد که این خود باعث شد بابت هر سؤال زمان زیادی تلف شود.

* به خاطر شلوغی و ازدحام زیادی خبرنگاران ناهماهنگی‌های زیادی به وجود آمد که بعضا کار اطلاع‌رسانی را سخت می‌کرد.

* طبق وعده‌ای که کره‌ای‌ها داده بودند بازیکنی از این کشور برای نشست خبری نیامد.

* تعداد عکاسان به اندازه‌ای زیاد که یک لحظه هم صدای شاتر زدن آنها قطع نمی‌شد و عکاسان مدام در حال عکاسی بودند.

* یکی از خبرنگاران ضمن خوشامدگویی به کره‌ای‌ها از پاسخ به انتقاد بازیکن این تیم اظهار کرد تهران ترسناک نیست و روزی آرزوی شهردار سئول این بود که این شهر شبیه تهران شود که به درخواست ناظر رسانه‌ای این موضوع برای اشتیلیکه ترجمه نشد.

* یک عکاس زن در بین عکاسان و خبرنگاران حضور داشت که وی چندین بار سوژه خبری عکاسان کره‌ای شد.

* همزمانی بازی ایران و کره جنوبی با تاسوعا و عاشورای حسینی باعث شده بود تا خبرنگاران کره‌ای نظرشان به این موضوع جلب شود. آنها ضمن سؤال در مورد واقعه عاشورا و امام حسین و یارانش از خبرنگاران ایرانی، در صفحات اینترنتی در این مورد نیز به جستجو پرداخته و کنکاش می‌کردند.

* با آغاز کنفرانس کی‌روش چون سرمربی کشورمان مقداری از بلندگوها دور بود از وی خواست صندلی را جلوتر برده و نزدیک میکروفن شود که این موضوع با خنده کی‌روش همراه شده و به مترجمش گفت این درخواست بسیار راحت بود و با کمال میل آن را می‌پذیرم!

* کی‌روش در پایان صحبت‌هایش در نشست خبری با کنایه بازیکن کره‌ای که به مردم ایران انتقاد کرده بود را ستاره این کشور نامید.

* بعد از نشست خبری خبرنگاران خارجی حاضر در نشست به سمت کی‌روش و 2 بازیکن تیم ملی یعنی قوچان‌نژاد و دژاگه رفته و از آنها درخواست می‌کردند از آنها عکس یادگاری بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس