کد خبر 641900
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز اطمینان کرد، این تیم با شور حسینی مقابل کره جنوبی به برتری خواهد رسید.

به گزارش مشرق، رضا قوچان‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل کره جنوبی گفت: بازی سختی خواهیم داشت. درست است که در چند سال گذشته نتایج خیلی خوبی مقابل کره جنوبی داشته‌ایم، اما این بازی‌ها گذشته و دیگر اهمیتی ندارد. مهم بازی فرداست و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و پیروزی را حفظ کنیم.

وی افزود: مطمئن هستم شور حسینی به  ما کمک می‌کند تا پیروز شویم، ما به حمایت همه نیاز داریم چون این بازی بسیار حساس و مهم است و تیم ما هم بسیار آماده است. اردوی خوبی داشته‌ایم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم و با احترامی که برای تیم کره‌جنوبی قائلیم اما ما آماده هستیم تا 3 امتیاز را در خانه بگیریم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به صحبت‌های «کو» بازیکن کره‌جنوبی علیه کشور ایران عنوان کرد: به نظرم او بی‌احترامی بزرگی کرد و من هم از این بازیکن بسیار ناراحت هستم. درست است که نظر دادن آزاد است و هر کسی می‌تواند نظر بدهد اما صحبت‌های کو ربطی به فوتبال نداشت و توهین به ایران و ایرانی‌ها بود که جایی در فوتبال ندارد.

قوچان‌نژاد در واکنش به این مسئله که در بازی مقابل کره‌جنوبی در اولسان به این تیم گلزنی کرده و این روزها در لیگ هلند هم بسیار آماده نشان داده و آیا با این شرایط فکر نمی‌کند کره‌ای‌ها از او ترس داشته باشند، گفت: فردا روی بازی تمرکز داریم. درست است که آماده هستم اما این آمادگی نه فقط برای من بلکه برای همه تیم است، همه بچه‌ها در فرم بسیار خوبی قرار دارند و ما بازیکن مصدومی هم نداریم. همه می‌خواهیم در زمین بجنگیم تا نتیجه شیرینی کسب کنیم، کاری هم به بازی‌های قبلی نداریم و وقتی وارد زمین شویم همه این بازی‌ها از یادمان می‌رود چون فقط به دنبال کسب 3 امتیاز فردا هستیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس