دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از فضاسازی ورزشگاه آزادی در روزی بازی فوتبال ایران و کره جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری بازی فوتبال در شب عاشورای حسینی تلاش کردیم تا فضای ورزشگاه متناسب با این ایام باشد.

 به گزارش مشرق، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر علیزاده با تاکید بر اینکه علاوه بر فضای شهر تهران، فضای ورزشگاه آزادی مشخصا برای این روز با اکران پرچم‌های رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است، ادامه داد: دو پرچم بزرگ هر کدام در ابعاد 600 مترمربع متبرک به نام حضرت عباس(ع) و سید الشهدا (س) در روز بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه به احتزاز در می‌‌آید.

او با اشاره به اینکه تماشاگران این بازی در سوگ سالار و سرور شهیدان هستند و ضرورت فضاسازی ورزشگاه برای این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: علاوه بر این 250 پرچم 1*4 بر روی میله پرچم های تشریفات ورزشگاه برافراشته خواهد شد که بر روی آنها اذکار متناسب با ایام م حرم نقش بسته است.
 
آماده سازی پرچم 600 متری به نام امام حسین(ع) برای بازی تیم ملی +عکس 

به گفته دکتر علیزاده، سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش کرده تا فضای شهر را در ایام محرم متناسب با حال و هوای این ایام کند و باتوجه به همزمانی شب عاشورایی حسینی و بازی فوتبال تلاش کرده تا فعالیت های ویژه‌ای را برای این بازی در ورزشگاه آزادی انجام دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در روزی بازی فوتبال ایران و کره جنوبی، 70 هزار سربند که بررروی آن نوشتاری از حضرت سید الشهدا علیه السلام و حضرت اباالفضل (ع) نقشه بسته است در بین تماشاچیان حاضر در ورزشگاه توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    1 0
    بهتر است پلاکارد هایی هم جهت محکومیت دولت عربستان یزید زمان در نظر گرفته شود
  • ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    1 0
    این خیلی خوبه تا باشه ازین اقداما
  • ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    2 0
    جانم حسین جان این که کره هست آقا تو کل کره زمین پرچمت که هیچ ! در تمام عالم ملکوت و کرات و ستاره های دیگه پرچمت بالاست بالام جان حسین روحی به ابی انت و امی جان جانان
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    1 0
    ان شاءالله از این مسابقه به عنوان فرصتی برای طرح جهانی فرهنگ ناب شیعه استفاده خواهیم کرد تا چشم وهابی ها کور بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس