مجمع شاعران اهل بیت(علیهم السلام) سوگواره سراسری شعر عاشورایی را با عنوان «خیمه‌گاه ادب» برگزار می‌کند.

حسینیه مشرق-  همزمان با برپایی سوگواره خیمه‌ها و نجواها در برج میلاد، سوگواره سراسری شعر عاشورایی با عنوان «خیمه‌گاه ادب» در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که در بخش اصلی شعرهای عاشورایی با موضوع امام حسین (ع)، شهدای کربلا، شخصیت‌ها و موضوعات مرتبط با قیام حسینی و در بخش ویژه اشعار باید در موضوع امام سجاد (ع) و امام باقر (ع) باشد.

در فراخوان دبیرخانه سوگواره اعلام شده که همه قالب‌های شعر باید کلاسیک باشد و شعرا و علاقه‌مندان تنها تا اول آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه به آدرس الکترونیکی farakhan@eradat.ir و یا به نشانی تهران، خ آزادی، بعد از پل یادگار امام، جنب خیابان حبیب زادگان، پلاک 6، واحد یک مجمع شاعران اهل بیت ارسال کنند.

لازم به ذکر است که اشعاری که در کنگره‌های دیگر صاحب عنوان شده باشند در روند بررسی آثار کنار گذاشته می‌شوند، مهلت ارسال آثار به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، شرکت کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر 5 اثر به دبیرخانه ارسال کنند، آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.

همچنین آثار باید در قالب فایل word با فونت B Nazanin و سایز 14 ارسال شوند. (در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.) به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این سوگواره 66016412 تماس بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس