کد خبر 641383
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

سخنگوی پیشین فدراسیون کشتی، گفت: به دلیل مشغله کاری و رسیدگی به امورات شخصی نتوانستم پیشنهاد فدراسیون و شورای فنی را برای همکاری قبول کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی  درباره حضورش در دیدار دیروز تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و پرسپولیس تهران و همچنین مسابقات ووشو گفت: با توجه به مسئولیتی که در باشگاه ورزشی پارس جنوبی دارم وظیفه ما سرکشی به تمام تیم‌ها و رشته‌های تحت پوشش باشگاه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یوسفی مدیرعامل منطقه پارس جنوبی و رضاییان مدیرعامل این باشگاه برنامه‌های خوبی برای تیم‌ها و رشته‌های مختلف در سطوح پایه و قهرمانی دارند و علاقه‌مند به حمایت از ورزشکاران هستند که تیم فوتبال ساحلی ما نیز قهرمان ایران شد.

سخنگوی پیشین فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که منصور برزگر عنوان کرده بود که پیشنهاد مربی‌گری در تیم ملی بزرگسالان و سرمربی‌گری جوانان را قبول نکرده است، گفت: از منصورخان ممنون هستم، اما به دلیل مشغله کاری و رسیدگی به امور خانواده ترجیح دادم که کارهای عقب‌افتاده و تحصیلی‌ام را پیگیری کنم.

رضایی خاطر نشان کرد: در کنار کشتی هستم و دور نیستم و حتماً در فرصت‌های آینده اگر این این فرصت فراهم شود به کشتی خدمت خواهم کرد. در حال حاضر هم پیگیر نتایج و برنامه‌های کشتی هستم و تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم؛ برای تمام تیم‌های ملی در عرصه‌های مختلف نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس