مانورهای آموزشی واکنش در شرایط اضطراری با حضور ۴۵۶ آتش نشان در ایستگاه‌های مترو برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ در این دوره‌های آموزشی پرسنل ۱۹ ایستگاه آتش نشانی در قالب ۵۳ گروه طی ۲۶ روز در ۱۵ ایستگاه مترو حضور یافتند و ضمن آشنایی با امکانات و فضای مترو، اقدام به تمرین و مانور عملیاتی کردند.  
 
این طرح در راستای پیشبرد اهداف شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت تسریع امدادرسانی و واکنش سریع در شرایط اضطراری و همچنین تعاملات صورت پذیرفته با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران انجام شد. 
 
براساس برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت پیشگیری و مقابله با بحران شرکت بهره برداری مترو تهران، ۴۵۶ آتش نشان حاضر در این دوره‌ها ضمن گذراندن ۳۶۸ نفر ساعت تمرین عملی در قالب انجام مانور، با امکانات فنی و تاسیسات ایمنی ایستگاه‌های مترو هم آشنا شدند.  
 
** برگزاری دوره‌های آموزش آتش نشانی به كاركنان شرکت بهره برداری مترو تهران
 
براساس مذاکره صورت گرفته با سازمان آتش نشانی تهران، دوره‌های آموزش آتش نشانی سطح B برای کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار مي شود.  
 
مدیریت مقابله با بحران این شرکت با همکاری سازمان آتش نشانی تهران اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش آتش نشانی برای كاركنان اين شرکت کرد.  
 
مانورهای آموزشی آتش‌نشانان در ایستگاه‌های مترو +تصاویر
در اين دوره ها، آتش نشانی و اطفاء حریق در ایستگاه‌ها در قالب ۱۰ دوره آموزشی ۳ روزه به كاركنان شاغل در ایستگاه‌ها آموزش داده و در پایان گواهینامه آموزشی به کارآموزان اعطا مي شود.  
 
تاكنون 6 دوره آموزشي برگزار شده كه در هر دوره بیش از ۳۰ نفر از كاركنان واحدهای مختلف حضور داشتند و در پایان گواهی سطح B آتش نشانی را دریافت كردند.
 
مانورهای آموزشی آتش‌نشانان در ایستگاه‌های مترو +تصاویر
هدف از برگزاری این دوره‌ها، بالا بردن سطح مهارت مقابله با سوانح و آتش سوزی در ایستگاه‌های مترو تهران است.
مانورهای آموزشی آتش‌نشانان در ایستگاه‌های مترو +تصاویر

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس