کد خبر 640973
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

تنها راه برای رهایی کشور از باج کرسنت آن است که آقای روحانی رسما اعلام کند دولت ایران زنگنه و مهدی هاشمی را –که این قرارداد دستپخت آنهاست- متخلف و مجرم می داند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت:

تنها راه برای رهایی کشور از باج کرسنت آن است که آقای روحانی رسما اعلام کند دولت ایران زنگنه و مهدی هاشمی را –که این قرارداد دستپخت آنهاست- متخلف و مجرم می داند.
 
اگر چنین نشود، یعنی آقای رییس جمهور علاوه بر حقوق های نجومی در داخل، به باج های نجومی در خارج هم معتقد است.
 
فراموش نکرده ایم که به فاصله کمتر از یک سال از اجرای برجام، دولت امریکا روز روشن 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران را بالا کشید و آقایان هم ایستادند و تماشا کردند. بقیه مهم نیستند. شخص رییس جمهور باید پاسخگو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • سینا حسینی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    اگر چنین نشود و واقعا این پول هنگفت باید از کشور خارج شود که هیچ، برای چنین دوستانی حاشیه امن هم درست میشه،هزینه آقای زنگنه برای کشور حدود ۲۰ برابر فساد ۳هزار میلیاردی است با این تفاوت که آن هزینه به همراه سودش به بیت المال برگشت و مسئولش(مه آفرید خسروی) اعدام شد و100 نفر دیگر هم کم و بیش محکوم و مجازات شدند، اما اینجا پول میرود و بر نمیگردد و مسئولش هم بر ما منت وزیر بودن و ژنرال بودنش را می گذارد... نکته مهم در رسیدگی به این فضاحت، سرعت عمل در مجازات مسببان داخلی اش است، شاید تغییری در حکم ایجاد کند..
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    ایران در صورت پذیرش صحت قرار داد مجبور بود قیمت گاز برای سایر مشتریانش را هم کاهش دهد تا متهم به رانفروشی نشود. در صورتی هم که زنگنه وزیر نمی شد و ایران مطابق روند دادگاه فساد و رشوه در قرارداد را ثابت کرده بود هیچ خسارتی هم پرداخت نمی شد و ترکیه هم غرامنت گرانفروشی نمی گرفت.
  • ناشناس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    خسارت کرسنت به کشور 50 میلیارد دلار برآورد می شود یعنی معادل 185 هزار میلیارد تومان (60 برابر سه هزار میلیارد تومان)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس