کد خبر 639991
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ دو بازیکن خود را که به زنان توهین کردند به تیم زنان فرستادند تا آنها میزان پیشرفت فوتبال زنان را از نزدیک ببینند.

به گزارش مشرق، دیلی میرور نوشت: در یکی از دیدارهای این هفته در لیگ کشور جمهوری چک، اسپارتاپراگ که در آن یک داور زن مشغول قضاوت بود، دو بازیکن اسپارتاپراگ به این داور به حالت توهین آمیز گفتند او باید در آشپزخانه کار کند و زمین فوتبال جای او نیست. بعد از این اتفاق، مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ این دو بازیکن را به تمرین با تیم بانوان فرستادند.

لوکاس واشا 27 ساله و توماس کوبک 24 ساله در جریان دیدار اسپارتاپراگ و زبروجکا که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، چنین حرف‌هایی را به داور مسابقه زده بودند.

بعد از این اقدام، مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ با عذرخواهی از این داور، این دو بازیکن را به تمرین با تیم بانوان باشگاه محکوم کردند تا آنها فوتبال بانوان را تماشا کرده و میزان پیشرفت آنها را از نزدیک ببینند تا دیگر چنین حرف‌هایی به زبان نیاورند.

بانوان باشگاه اسپارتاپراگ همچنین قرار است در دیدار اسپارتاپراگ و توئنته در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سفیر حضور داشته باشند.

دو بازیکن خاطی اسپارتاپراگ نیز بار عذرخواهی از گفته خود اعلام کردند اخلاق مردسالارانه ندارند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس