فراخوان نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، دبیرخانه نهمین دوره جایزه ادبی جلال ‌آل‌احمد که با هدف «ارتقای زبان و ادبیات ملی ـ دینی» در آذرماه سال 1395 برگزار می‌شود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد آثار خود را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به این دبیرخانه معرفی کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه، کتابهایی که برای نخستین بار در سال 1394 منتشر شده باشند و این کتاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور به چاپ رسیده باشد، امکان شرکت در عرصه رقابتی جایزه را خواهند داشت. همچنین آثار باید در یکی از چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» قرار گیرند تا بتوانند در همین زمینه‌ها با سایر کتاب‌ها به رقابت بپردازند.
 
طبق اعلام دبیرخانه نهمین جایزه جلال آل‌احمد، مهلت ارسال آثار، 10 آبان ماه 1395 است و صاحبان آثار می‌توانند کتاب‌های خود را به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک 6، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد کدپستی 1585634971 بفرستند.
 
همچنین شماره‌های 88318646-021 داخلی 303 و 304 و دورنگار: داخلی 102 پاسخگوی صاحبان آثاری است که می‌خواهند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با دبیرخانه نهمین جایزه جلال آل‌احمد تماس بگیرند.
 
جایزه جلال آل‌احمد، معتبرترین جایزه داستان‌نویسی کشور است که برگزاری آن از دوره هفتم بر عهده بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گذاشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس