سریال «سفیران بیداری» با موضوع زندگی حضرت معصومه (س) در حال نگارش است و در حال حاضر 6 قسمت آن نوشته شده است.

به گزارش مشرق، «مجید فراهانی» سرپرست نویسندگان سریال سفیران بیداری در این باره گفت: این مجموعه در 26 قسمت نوشته می‌شود و در حال حاضر نگارش 6 قسمت از این سریال تمام شده است و بقیه فیلمنامه در حال نگارش است. طبق برنامه ریزی انجام شده نگارش تا هشت ماه دیگر نگارش طول می‌کشد.

داستان سریال «سفیران بیداری» مربوط به قرن دوم هجری قمری می‌شود. مقطعی از تاریخ که امام رضا (ع) در ایران حضور دارند و برادران و خواهران آن حضرت برای دیدارشان به سمت مرو حرکت می‌کنند. در این سریال همچنین رویدادهای تاریخی و دینی مربوط به دوران حیات امام رضا (ع) برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

محمدجواد قدوسی، علیرضا محمدی، علی گایینی، نسرین براهیمی، شیما محمدی به سرپرستی مجید فراهانی نگارش سریال «سفیران بیداری» را برعهده دارند.

این اثر نمایشی دارای 26 قسمت است و مرحله تحقیق و پژوهش آن در مرکز فیلم و سریال برون مرزی آغاز شد و نگارش آن از سال 94 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی در حال انجام است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    حتما میخوان حضرت معصومه(س) را هم مثل حضرت آمنه(س) و حضرت فاطمه بنت اسد(س) در فبلم محمد(ص) با صورت و گل و گردن باز نشون بدن!
  • مطلع ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    این خبر صحت ندارد. طرح و فیلمنامه کامل این سریال در 26 قسمت توسط آقای ابراهیم علی برزی در سال 90 نوشته شده . الان دوباره آقای فراهانی و تیم نویسنده دارن کلی هزینه صرف می کنن که فیلمنامه تکراری رو بنویسن؟؟؟؟!!!! آقای مجید فراهانی که کاملاً در جریان نگارش فیلمنامه سفیران بیداری توسط آقای ابراهیم علی برزی هستن چطور دارند بیت المال رو صرف موازی کاری می کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس