کد خبر 639111
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

نیروهای امنیتی ترکیه عصر امروز 7 شبه نظامی وابسته به گروه تروریستی تجزیه طلب پ.ک.ک را در شهر ازمیر واقع در جنوب غربی این کشور دستگیر کردند.

گروه جهان مشرق- نیروهای امنیتی ترکیه عصر امروز 7 شبه نظامی وابسته به گروه تروریستی تجزیه طلب پ.ک.ک را در شهر ازمیر واقع در جنوب غربی این کشور دستگیر کردند.

دستگیری 7 شبه نظامی کرد در ترکیه

بنابر این گزارش، نیروهای واحد مبارزه با تروریسم در پی دریافت اطلاعاتی از ساکنین یکی از محلات شهر ازمیر مبنی بر فعالیت های مشکوک گروهی از جوانان پس از شناسایی و زیرنظر گرفتن محل استقرار آنها در بازرسی از این محل مقادیری سلاح، مهمات و بیش از 440 کیلوگرم مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب را کشف و ضبط کرده اند. به گفته منابع نزدیک به پلیس ترکیه یکی از مسئولان گروه تروریستی پ.ک.ک پیش از حمله نیروهای امنیتی از محل گریخته و هم اکنون جستجوهای وسیع برای دستگیری وی ادامه دارد. گفته می شود که این کروه قصد انجام حملات تروریستی در شهر ازمیر را داشته اند. ترکیه از یکسال و نیم پیش در پی توقف روند گفتگوها میان دولت این کشور و شبه نظامیان کرد گروه پ.ک.ک به صحنه جنگ شدید داخلی تبدیل شده که هزاران قربانی از دو طرف برجای گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس