کد خبر 638833
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت: به عنوان یک سرباز در کنار تیم ملی هستم و تا زمانی که فدراسیون بخواهد به کارم ادامه خواهم داد.

به گزارش مشرق، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان در بدو ورود به ایران درباره تیم ملی نوجوانان گفت: همه تیم‌ها در این مسابقات با تجربه حاضر شده بودند خود ما هم از اردویی که در کشور قزاقستان داشتیم نهایت استفاده را بردیم و این اردو به ما کمک زیادی کرد. بازیکنانم موفق به ایران برگشتند و انجام این اردوها می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد تیم ملی عراق که در فینال تیم کشورمان شکست داد افزود: تیم عراق تیم قابل احترامی است اما بازیکنانم تلاش زیادی مقابل این تیم کردند. من درباره تیم عراق نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم ولی چیزی که مشخص است این است آنها شرایط فیزیکی بزرگتری داشتند. با این هم ما مقابل این تیم هم روند شکست ناپذیری‌مان را ادامه دادیم و در ضربات پنالتی مغلوب شدیم که این یک امتیاز بزرگ است.

چمنیان درباره حمایت از تیم ملی نوجوانان هم اظهار داشت: آقای کفاشیان در هندوستان در کنار ما بود و آقای ساکت هم یک مدیر فوتبالی و برنامه محور است. همه باور دارند که اگر به این تیم کمک کنند و برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد اتفاق خوبی برای این تیم به وجود خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان در خصوص اینکه با این تیم همکاری‌اش را ادامه خواهد داد یا خیر گفت: من به عنوان یک سرباز آماده خدمت هستم و در کنار تیم ملی خواهم ماند. مطمئن باشید تا زمانی که فدراسیون بخواهد من به کارم با قدرت ادامه خواهم داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس