سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است بیرق توزیع آثار دفاع مقدس باید توسط خودِ افرادی که به این مجموعه تعلق دارند، به دست گرفته شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دکتر سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیرق توزیع آثار دفاع مقدس باید توسط خودِ افرادی که به این مجموعه تعلق دارند، به دست گرفته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کم شدن حمایت مستقیم از ناشران، چگونه می‌تواند از ناشران خصوصی حوزه دفاع مقدس برای داشتن ویترین مستقل در سراسر کشور حمایت کند؟ گفت: یکی از اتفاقاتی که برای ناشران حوزه دفاع مقدس رخ داد و ما از آن استقبال می‌کنیم، ایجاد «مجمع ناشران دفاع مقدس» است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: این رخداد می‌تواند به مسائل حوزه دفاع مقدس کمک کند که یکی از آن‌ها بحث توزیع است. سوژه‌یابی‌ها، ترجمه آثار دفاع مقدس به زبان‌های دیگر، توسعه شبکه توزیع و... می‌تواند توسط نهاد صنفی مجمع ناشران دفاع مقدس پیگیری شود و به نتیجه مطلوب برسد.

وی یادآور شد: با شکلی که به تازگی «مجمع ناشران دفاع مقدس» به خود گرفته است، می‌توانند قدرتمند‌تر به پیش روند و مجموعه گسترده‌تری را در برگزاری نمایشگاه و توزیع به خود اختصاص دهد. فکر می‌کنم این مجمع برای شبکه توزیع هم اندیشه‌های خوبی داشته باشد و طبعا دولت یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از این دوستان حمایت می‌کند.

ناشران حوزه دفاع مقدس پیش از این مهمترین دغدغه خود را توزیع نامناسب آثار عنوان کرده بودند. / ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس