نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در حالیکه باید خود را برای دومین مناظره آماده کند به بواسطه افشای اسناد مالیاتی با چالشی جدید مواجه شده است.

 به گزارش مشرق، روزنامه نیویور ک تایمز در شماره امروز خود اعلام کرد که «دونالد ترامپ» برای ۱۸ سال از دادن مالیات خودداری کرده است.

این روزنامه گزارشی سه صفحه ای از وضعیت مالیاتی ترامپ منتشر کرده که ترامپ در آن مدعی شده در سال ۱۹۹۵میلادی نزدیک به یک میلیارد دلار را از دست داده است.

بر همین اساس ترامپ مجاز بوده بطور قانونی به مدت نزدیک به دو دهه به دلیل این ضرر، مالیات پرداخت نکند.

بر اساس تاریخ ثبت شده در سایت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دومین مناظره ترامپ و کلینتون روز یک شنبه هفته آتی در دانشگاه واشنگتن برگزار می شود البته روز سه شنبه هفته جاری معاونین ترامپ و کلینتون در دانشگاه لانگ وود با یکدیگر به مناظره می پردازند.

این گزارش در حالی منتشر شده که در نخستین مناظره دو نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در ۲۶ سپتامبر (پنجم مهرماه) مجری برنامه، ترامپ را برای خودداری از ارائه برگه مالیاتی خود تحت فشار قرار داد و گفت این حق مردم است که از برگه مالیاتی او مانند دیگر نامزدها و مقامات آمریکا با اطلاع شوند.

اما ترامپ بارها از پاسخ مستقیم به این پرسش طفره رفت و سرانجام گفت: تا هیلاری کلینتون ۳۳هزار ایمیلی را که حذف کرده است، ارائه نکند وی برگه مالیاتی خود را ارائه نخواهد کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس