رئیس کل پلیس ایالت سند گفت: طبق گزارش‌های رسیده از منابع مختلف، شش شهر کراچی، حیدرآباد، سکر، خیرپور، شکارپور و یعقوب آباد مناطق حساس پاکستان در ایام محرم هستند.

۶ شهر پاکستان در ایام محرم به عنوان مناطق حساس معرفی شد
به گزارش مشرق، به گفته پلیس پاکستان، 6 شهر پاکستان در ایام محرم به عنوان مناطق حساس معرفی شد.

رئیس کل پلیس ایالت سند آقای الله دینو خواجه گفت: طبق گزارش‌های اطلاعاتی که از طریق تروریست‌های دستگیر شده، حوادث گذشته تروریستی و اطلاعات امنیتی جمع آوری شده 6 شهر کراچی،  حیدرآباد، سکر، خیرپور، شکارپور و یعقوب آباد به عنوان مناطق حساس در پاکستان در ایام محرم معین شده‌اند.

او در ادامه سخنانش با بیان اینکه حملات تروریستی، بمب‌گذاری‌های کنار جاده‌ای و درگیری‌های فرقه‌ای از مهمترین تهدیدهای امنیتی در ایام ماه محرم و عزاداری محسوب می‌شوند، گفت: مجریان قانون ارتباطاتی میان بلوچستان و عناصر تروریستی وارد شده از افغانستان پیدا کرده‌اند که این افراد در حملات تروریستی عید قربان در خانپور و شکارپور دست داشته‌اند.

خواجه همچنین اعلام کرد: مقامات منطقه‌ای از طریق ایجاد ارتباط با شرکت‌های توزیع برق در محله‌ها، اطمینان حاصل کرده‌اند مناطقی که میزبان اجتماعات عزاداری و مجالس شبانه در ایام محرم می‌باشند، در تمام طول شب از برق کافی برخوردار باشند.

برپایه این گزارش به نقل از shiaazadari.in، او پیش از این در جلسه‌ای با حضور روسای نیروهای پلیس از مناطق حیدرآباد، بخش میرپور خاص و نوابشاه شرکت کرده بود و روسای ادارات پلیس و تشکیلات امنیتی این کشور، اقدامات و برنامه‌های امنیتی ماه محرم را در مناطق مربوطه اعلام کردند.

به گفته رئیس کل پلیس 60 هزار نیروی پلیس به همراه کماندوهای ویژه در منطقه مستقر شده‌اند و ارتش نیز در حالت آماده باش به سر می‌برد.
 
 
منبع: خبرگزاری «حوزه»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس