آخرین وداع مردم پایتخت با پیکر مطهر تکاور یگان ویژه صابرین روز گذشته در منطقه خانی‌آباد برگزار شد و طی مراسم باشکوهی پیکر شهید سجاد زبرجدی روی دستان مردم تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آخرین وداع مردم پایتخت با پیکر مطهر شهید مدافع حرم در منطقه خانی آباد برگزار شد و طی مراسم باشکوهی پیکر شهید سجاد زبرجدی روی دستان مردم تشییع شد.

پاسدار سجاد زبرجدی و سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا زارع‌الوانی از تکاوران یگان ویژه صابرین که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شده بودند در روز 7 مهرماه 95 توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سجاد زبرجدی اولین شهید منطقه 19 خانی آباد تهران از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) خانی‌آباد نو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد و پیکر مطهر این شهید نهایتا در قطعه 50 گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدرضا الوانی نیز برای وداع بزرگ مردمی و برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش در استان همدان منتقل شد. مراسم استقبال از این شهید عصر شنبه 10 مهرماه 95 از  میدان فرودگاه همدان آغاز شد و تا میدان باباطاهر ورودی سپاه استان ادامه یافت و بعد از آن پیکر مطهر این شهید والامقام برای برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در حسینیه امام(ره) منتقل گردید. مراسم تشییع و خاکسپاری شهید الوانی امروز یک شنبه 11 مهرماه ساعت 9 صبح در میدان امام(ره) شهر همدان با حضور گسترده مردم شهیدپرور و دارالمؤمنین همدان برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید برای خاکسپاری به گلزار شهدای شهر همدان منتقل خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تهران پارس ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    ما تهرانی ها اینقدر شهید می دهیم آن وقت هر کس هر طور دوست دارد به ما توهین می کند حق صحبت هم نداریم. واقعا متاسفم
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    نفر اول تصویر شهید مهدی فرهنگی محمدی از آمل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس