کد خبر 637339
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

در ادامه موج ترورهای داخلی میان گروه های تروریستی تکفیری روز گذشته یکی دیگر از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ترور شده و به هلاکت رسیده است.

گروه جهان مشرق- در ادامه موج ترورهای داخلی میان گروه های تروریستی تکفیری روز گذشته یکی دیگر از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ترور شده و به هلاکت رسیده است.

ترور فرمانده ارشد ارتش آزاد در جنوب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، خودروی حامل حسام ابوزید فرمانده تیپ 18 ارتش آزاد و از موسسین این گروه تروریستی تکفیری در جنوب سوریه روز گذشته در حین تردد در اطراف شهر درعا هدف بمب کنار جاده ای نصب شده از سوی فرد یا افراد ناشناس قرار گرفته و منهدم شده است. در این حمله وی به همراه دو تن از همراهانش در دم به هلاکت رسیده اند. گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد با انتشار بیانیه ای داعش و دولت سوریه را متهم به دست داشتن در این انفجار کرده است. ابوزید از افسران فراری ارتش سوریه بود که همزمان با وقوع بحران تروریستی تکفیری در این کشور از خدمت گریخته و نقش محوری در تشکیل یگان های نظامی ارتش آزاد در استان های درعا و قنیطره داشته است. طی دو سال گذشته در پی گسترش اختلافات داخلی میان گروه های مختلف تروریستی فعال در جنوب سوریه نبردهای خونینی میان انها در گرفته که به هلاکت صدها تن از آنها منجر شده است. هفته گذشته نیز عامل انتحاری داعش خود را در جلسه فرماندهان گروه ارتش آزاد منفجر کرد که 16 تن از آنها در این حمله به هلاکت رسیده بودند.

ترور فرمانده ارشد ارتش آزاد در جنوب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس