کد خبر 637331
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

در ادامه درگیری های شدید میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، منابع میدانی از هلاکت امیر انتحاری های گروه اجناد الشام خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- در ادامه درگیری های شدید میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، منابع میدانی از هلاکت امیر انتحاری های گروه اجناد الشام خبر داده اند.

هلاکت امیر انتحاری های ارتش آزاد در حماه+عکس

بنابر این گزارش، "باسل مروان بکری" فرمانده یگان موسوم به انغماسیون گروه اجناد الشام وابسته به ارتش آزاد در جریان نبردهای اطراف شهرک الشعثه واقع در شمال شرقی استان حماه در اثر اصابت گلوله تک تیرانداز ارتش سوریه به هلاکت رسیده است. وی از قدیمی ترین فرماندهان این گروه، مربی آموزش نظامی و عضو شورای رهبری این گروه در استان حماه سوریه بود که در کلیه عملیات های مشترک با گروه تروریستی تکفیری القاعده مشارکتی فعال داشته است. پدر وی نیز از جمله فرماندهان جنایتکار گروه اجنادالشام در محله یلدا واقع در جنوب شهر دمشق بود که سال گذشته در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده بود. در نبردهای 4 هفته گذشته میان نیروهای دولت سوریه با تروریستهای تکفیری صدها تن از آنها شامل 14 فرمانده ارشد و میدانی به هلاکت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس