در ادامه تلاش های گسترده آل سعود برای تشکیل ارتش مزدوران چند ملیتی در یمن عصر امروز صدها نظامی سودانی وارد فرودگاه عدن واقع در جنوب این کشور شدند.

گروه جهان مشرق- در ادامه تلاش های گسترده آل سعود برای تشکیل ارتش مزدوران چند ملیتی در یمن عصر امروز صدها نظامی سودانی وارد فرودگاه عدن واقع در جنوب این کشور شدند.

ورود صدها مزدور سودانی جدید به یمن+عکس

بنابر این گزارش، این مزدوران بلافاصله پس از ورود به خاک یمن به مناطق درگیری در استان های تعز، صنعا، جوف و عدن اعزام شده اند. همزمان منابع رسانه ای در کشور آفریقایی و فقیر موریتانی از درخواست عربستان برای خرید هزاران مزدور جدید از مقامات این کشور خبر داده اند. روزنامه الاخبار چاپ نواکشوط از سفرهای پی در پی مقام های سعودی به این کشور با هدف خریداری کردن حداقل 5 هزار مزدور - نظامی برای اعزام به جبهه های یمن خبر داده اند. گفته می شود که عربستان در پی تلفات و خسارات سنگین نظامیان این کشور و هم پیمانان آن در صدد جایگزین کردن مزدوران چند ملیتی از کشورهای آفریقایی، آمریکای جنوبی و آسیایی برآمده است. عربستان سعودی و 9 کشور عربی هم پیمان آن از فروردین ماه سال 94 عملیاتی تحت عنوان عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) برای سرکوب مردم یمن و بازگرداندن سرلشگر منصور هادی دیکتاتور مستعفی و فراری یمن به قدرت آغاز کرده اند که به شهادت و جراجت ده ها هزار یمنی منجر شده است.

ورود صدها مزدور سودانی جدید به یمن+عکس

ورود صدها مزدور سودانی جدید به یمن+عکس

ورود صدها مزدور سودانی جدید به یمن+عکس

ورود صدها مزدور سودانی جدید به یمن+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    صدام همین کار را می کرد یادمان نرفته اسیر از سودان هم داشتیم
  • محسن ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    معاویة کارش همین بود که عده ای را فریب دهد ودر مقابل حق به صف کند.هزینه ساز وبرگ آنان را بدهد وآنان در بلاد اسلامی جنایت کنند.کارهای آل سعود کپی از کارهای معاویه است/
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    عمرالبشیر خائن تقاص سختی خواهد دید ،خیلی زود فراموش کرد خوبیهای ایرانو
  • حسین ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    ما تو جنگ تحمیلی از این سودانیام اسیر داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس