کرتز اظهار داشت: «واقعا تعجب می‌کنم از هاوارد دین که با چه استناد و ادله‌ای این ادعا را کرده است. آیا با شناختی که از ترامپ مبنی بر عدم استفاده از مواد مخدر و حتی سیگار وجود دارد، این ادعا مسخره و پوچ به نظر نمی‌رسد؟

سرویس جهان مشرق- «هاوارد کرتز» تحلیل‌گر برجسته آمریکایی در گفتگو با فاکس نیوز ادعای معتاد بودن ترامپ به کوکائین از سوی رییس کمیته ملی دموکرات‌ها به علت بالا کشیدن مدام آب بینی در مناظره را احمقانه و مضحک خواند.
 
 
 
«هاوارد کرتز» که به عنوان یکی از سرشناس‌ترین مفسران سیاسی آمریکا شناخته می‌شود، در گفتگو با «مگین کلی» مجری شبکه فاکس نیوز ادعای «هاوارد دین» رییس کمیته ملی دموکرات‌ها مبنی بر اینکه بالا کشیدن آب بینی از سوی ترامپ در مناظره، نشانه اعتیاد وی به کوکائین است را یک ادعای مضحک و احمقانه خواند. کرتز اظهار داشت: «واقعا تعجب می‌کنم از هاوارد دین که با چه استناد و ادله‌ای این ادعا را کرده است. آیا با شناختی که از ترامپ مبنی بر عدم استفاده از مواد مخدر و حتی سیگار وجود دارد، این ادعا مسخره و پوچ به نظر نمی‌رسد؟ ترامپ، حتی الکل هم مصرف نمی‌کند. آیا اگر یک جوان آمریکایی این ادعا را بشنود در حالی که زندگی ترامپ بر همه نمایان است، از خودش نمی‌پرسد که «دین» بر چه اساسی این حرف را می‌زند؟».
 
 
{$sepehr_media_1782975_400_300}
 
این تحلیلگر افزود: «هاوارد دین موظف به عذرخواهی از ترامپ از طریق توئیتر رسمی خود است. من روش و منش کسانی که بیماری کلینتون را بزرگ کردند هم نمی‌پذیرم. یک انسان، باید وجدان داشته باشد. نمی‌شود که بخاطر انتقام شخصی و بازی رسانه‌ای با آبروی افراد بازی کرد؟ به هر حال، ترامپ حتی اگر رفتار و منش خوبی هم نداشته باشد، اما دهه‌هاست که نشان داده اهل این قضایا نیست و شخصی چون «دین» در آن سطح سیاسی باید خیلی مراقب سخن گفتن‌اش باشد چون آثار متعاقب آن متوجه حزب دموکرات خواهد شد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    ببینید فرهنگ سکولاری با آدم چه میکند که برای رسیدن به مقام دنیا اینقدر سبک بازی در میآورد
  • بچه شمال ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    دمشون گرم چقد آزاد هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس