رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم، اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم؟

به گزارش مشرق، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در استان‌های مرزی، با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و با بیان اینکه "اقتصاد ما مریض است"، گفت: مریض بودن اقتصاد ربطی به این دولت ندارد، چرا که ما مسائلی در جامعه و اقتصاد کشور داریم که فقرآفرین است.
 
وی با بیان اینکه "درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان و حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان فقرآفرین است"، تصریح کرد: همه نهادها و وزارتخانه‌ها و نیروهای مسلح باید در خدمت مردم باشند، چرا که دشمنان در تلاش هستند که بگویند نهادهای انقلابی ما به درد مسائل بین‌الملل نمی‌خورند.
 
وی با طرح این سؤال که "چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم، اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم؟" گفت که باید همه نهادهای انقلابی در خدمت مردم باشند و بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    راست میگه دیگه مگه میشه سیستم امنیتی به این قوی داشته باشیم و اونوقت هر روز مسئول مربوطه بیاد امار کالاهای قاچاق داخل صنفشو بده که غالبا بیشتر از پنجاه درصد هم هست.. مشکل مافیای قدرت و ثروت هستند و ببخشید ببخشید که اینو میگم اما کارمندهای فاسد و سیستم اداری فاسد کشور. راه حل سیستم نظارتی مقتدر ، تعیین مجازات بازدارنده و فرهنگسازیه .
  • سعید ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    من اصلاح طلبم ولی به این آقا اعتقاد دارم، آدم صادقیه.
  • سعید ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    من اصلاح طلبم ولی به این آقا اعتقاد دارم، آدم صادقیه.
  • احمدخواجوند ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    توقاچاق نون هست ولي داعش خون هست كه كسي حوصله خوندادن نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس