کد خبر 636650
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما فقیر باشیم گفت: اجازه نمی‌دهیم این رویا از ذهن به زمین منتقل شود و همان طور که بر نا امنی چیره شدیم بر محرومیت هم مسلط خواهیم شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاح ٣٣٠٠ پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان‌های مرزی اظهار داشت: جهاد اقتصادی برای تبدیل جهان اسلام به یک جهان نیرومند، مقتدر و مستقل و ازاد است و انقلاب ما انقلاب کرامت انسان‌ها بود.

وی افزود: امروز بیرق نجات مستضعفان و علم آزادی مسلمانان و پرچم پیشرفت آنان در دستان یک مجاهد جانباز از نسل رسول خدا(ص) مقام معظم رهبری است.

سلامی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی سپاه نیروی نجات‌دهنده جامعه و کشور و ملت ما از هر تهاجمی بوده است، تصریح کرد:امروز هم اگر می‌بینیم در میان گرداب آتش سوزان سیاست شیطان‌ها، کشور ما امن و آرام است، به مدد مجاهدت‌ها و رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مرزها است.

جانشین فرمانده کل سپاه ضمن بیان اینکه رزمندگان ما در مرزها و سوریه و عراق تکه تکه شدند تا مسلمانان زیر اسارت جهالت و بردگی استکبار مدرن نروند، گفت: امروز فقط اشرار، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها، آمریکایی‌ها و برخی از رژیم‌های مرتجع وابسته به یهود و نصارا دشمنان ما نیستند و محرومیت‌ها نیز در دامنه دشمنان ما قرار دارد.

سلامی بابیان اینکه نبرد با فقر و محرومیت را در حد و بضاعت سپاه انجام می‌دهیم،اظهار داشت: مقام معظم رهبری محرومیت زدایی را یکی از ماموریت های کلیدی سپاه تعیین فرموده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مبارزه با محرومیت و فقر باید کاملا فشرده و ملی و توسط همه نهادهای مسئول باشد و این تنها از دست سپاه ساخته نیست، تصریح کرد: ظرفیت‌های عظیمی در کشور ما وجود دارد که بخش زیادی از آن در اختیار دولت است و محرومیت زدایی اول قلب بزرگ میخواهد نه پول.

وی با بیان اینکه دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما فقیر باشیم، خاطرنشان کرد: این یک سیاست جهانی است ولی ما اجازه نمی‌دهیم این رویا از ذهن به زمین منتقل شود و برعکس ما آرمانهای انقلاب را به واقعیت تبدیل می‌کنیم.
سلامی با تاکید بر اینکه باید چهره بخش‌های محروممان تغییر کند و این یک رسالت و ماموریت است اظهار داشت: امروز اروپا و آمریکا هم دیگر امن نیست اما ایران امن است و امنیت هرگز به خودی خود بوجود نمی آید؛ لذا انسان‌های بزرگی پای کار هستند تا این امنیت برقرار شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در خاتمه تصریح کرد: همانگونه که بر نا امنی چیره شدیم بر محرومیت هم مسلط خواهیم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد غ ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    درود بر شرفت سردار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس