جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک‌‌هزار و 241 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در این منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف یک‌تن و 241 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در غرب استان تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: با وجود ارائه خدمات مضاعف در طول هفته ناجا و ازدحام کاری بالا در این ایام، مأموران انتظامی غرب استان تهران در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد افیونی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تلاش مأموران و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد دو قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند محموله بزرگ یک‌تن و 241 کیلوگرم تریاک را از استان‌های شرقی کشور به غرب استان تهران منتقل کنند، در این ‌ارتباط با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران خودروهای حامل مواد افیونی شناسایی و در محور شهریار متوقف شدند.

وی با اشاره به انتقال خودروها به یگان‌های انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها یک‌تن و 241 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌ شده بود کشف و در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند.

گلزاری در پایان با تأکید بر عزم پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس