کد خبر 636421
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند اسرائیل شماری پهپاد برای رصد وضعیت جولان در این منطقه مستقر کرده است.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در حال استقرار پهپادهای خریداری  شده خود در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی برای کمک به رصد اوضاع و مقابله با تهدیدهای مختلف از سمت سوریه است.

وبگاه عبری زبان «والا» روز (دوشنبه) عنوان کرد که این پهپاد‌ها ابزارهای مهمی در رصد و جلوگیری از هجوم «دشمن» در سوریه و از سمت بلندی‌های جولان است.

بر این اساس، این پهپادها به دوربین‌هایی مجهز هستند که می‌توانند تا کیلومترها فراتر از منطقه محل استقرارشان داده‌های تصویری را جمع آوری کند. این پهپادها همچین قادر به تشخیص افراد از خودروها هستند.

به نوشته والا، نیروهای ارتش اسرائیل به‌طور مرتب به گشت‌زنی‌های مرزی مبادرت می‌نمایند و هرگونه رویداد مشکوک و تحرکات در طرف دیگر را زیر نظر دارند.

در همین زمینه وبگاه صهیونیستی آلگماینر نیز گزارش داد که براساس ارزیابی‌های ارتش اسرائیل، توافق دیپلماتیک موفقیت‌آمیز در سوریه نه تنها منجر به نبرد با اسرائیل و شبه نظامیان می‌شود بلکه موجب درگیری با حزب‌الله بازوی نبرد نیابتی ایران خواهد شد.

بر این اساس، ژنرال «یوعاو گالانت» ژنرال سابق ارتش اسرائیل به الگماینر گفت که نباید ایران این امکان را پیدا کند بعد از نبرد داخلی سوریه  مبدل به قدرت هژمونیک شود.

ژنرال گالانت گفت: «بزرگترین تهدید‌ها بر اسرائیل داعش یا القاعده نیستند بلکه ایران و حزب‌الله  هستند و هر دو باید از جهان غرب منزوی شوند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس